AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #1 Skrevet 11. desember 2015 Jeg snakker om drittsekker som glor, peker og kommenterer fordi man er naturlig blek. Typ Nicole Kidman. Huden min er glødende og frisk, fri for urenheter så er ikke noe galt med den. Er i hovedsak nordmenn som holder på sånn, husker jeg fikk mye komplimenter sør i Europa og i USA. Ble senest minnet på dette istad, og kjæresten min som var der sammen med meg sa han skjønner hvorfor jeg blir usikker på meg selv i offentlighet når folk holder på sånn. Føler meg vakker i utlandet og som en freak i Norge. Og ja, jeg syns det er rasistisk. Om folk stirrer på mørkhudede og sier, oi, så SVART du er, hadde det blitt oppfattet rasistisk. Anonymkode: d03f4...eb4 5
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #2 Skrevet 11. desember 2015 Det er ikke rasistisk, fordi du kan bli brun. Det er jo bare en skjønnhetsgreie. Mobber folk din norske kjæreste?Slutt å være dramatisk. Typen min er den hviteste personen jeg har sett,og han har aldri fått kommentar på det. Anonymkode: 69e73...8fe 7
WubWub Skrevet 11. desember 2015 #3 Skrevet 11. desember 2015 Fordi de hater vantro urene skitne poteter 4
Gjest O.G. Skrevet 11. desember 2015 #4 Skrevet 11. desember 2015 Fordi de hater vantro urene skitne poteterSteinbra svart faktisk.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #5 Skrevet 11. desember 2015 Fordi de hater vantro urene skitne poteterHun skrev at det var hovedsakelig nordmenn som drev med det. Anonymkode: 1f19e...504 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #6 Skrevet 11. desember 2015 Skjerp deg, TS. Anonymkode: 71024...a40 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2015 #7 Skrevet 12. desember 2015 Det er ikke rasistisk, fordi du kan bli brun. Det er jo bare en skjønnhetsgreie. Mobber folk din norske kjæreste?Slutt å være dramatisk. Typen min er den hviteste personen jeg har sett,og han har aldri fått kommentar på det.Anonymkode: 69e73...8feFor en stygg logikk du har. Feite folk kan bli tynne, så da kan man altså peke og slenge dritt til dem fordi det er en skjønnhetsgreie å være slank? Anonymkode: d03f4...eb4 9
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2015 #8 Skrevet 12. desember 2015 Gjør deg kjent med hva rasisme betyr før du slenger med begrepet rundt deg. Dette er fordummende. Anonymkode: eb4cb...b6c 6
Gjest Gjest_Ceolnoth Skrevet 12. desember 2015 #9 Skrevet 12. desember 2015 Det er bare hvite som kan være rasister.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2015 #10 Skrevet 12. desember 2015 For en stygg logikk du har. Feite folk kan bli tynne, så da kan man altså peke og slenge dritt til dem fordi det er en skjønnhetsgreie å være slank? Anonymkode: d03f4...eb4Stygg faktisk? Kan logikk være stygg? Du kan ikke påstå at å mobbe feite er rasistisk da? Anonymkode: 69e73...8fe 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2015 #11 Skrevet 12. desember 2015 Det er bare hvite som kan være rasister.Les igjen du. Det er etisk norske som har vert verst sier hun. Mot andre etisk norske. Fordi.. noe.. Anonymkode: 69e73...8fe 1
absinthia Skrevet 12. desember 2015 #12 Skrevet 12. desember 2015 Veldig merkelig. Jeg er bleik og fregnete og har kun fått bemerkninger om dette på barneskolen og av en fornærmet full type som prøvde seg på meg uten hell.
mandel92 Skrevet 12. desember 2015 #13 Skrevet 12. desember 2015 Jeg er blek, jeg blir rett og slett aldri brun uansett hvor lenge jeg ligger i sola. Jeg har ofte fått kommentarer på hvor blek jeg er og spørsmål type "hvorfor er du så blek?" og kommentarer på at jeg burde sole meg mer. Jeg oppfatter det ikke som rasisme, men blir likevel lei meg og føler meg stygg. Husker jeg ble mobba for det på skolen, det er ikke greit. Jeg kan ingenting for det! 4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2015 #14 Skrevet 12. desember 2015 Er også blek og har også fått høre sånne kommentarer; er ikke bare hvite som kan være rasistiske. Og hadde det nå bare vært at det var positivt eller nøytralt, så er det en ting, men det er bare negativt ladet. Får bare høre at jeg må slutte å sitte så mye inne(jeg driver med friluftsliv og er mer ute enn inne), at jeg må sole meg, og ditt og datt. På sommeren har jeg begynt å bruke selvbruning, som er noe forbanna griseri, bare for å få folk til å holde kjeft... Anonymkode: 19324...81b 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2015 #15 Skrevet 12. desember 2015 Jeg får bare komplementer, jeg. Bruker sunblock eller solfaktor 50 for å unngå å bli brun. Solbrun hud er harry. Anonymkode: e46ff...aca 4
Gjest StripeyPanda Skrevet 12. desember 2015 #16 Skrevet 12. desember 2015 Er bleik som bare det, og hører det kun fra min far ("Herregud, StripeyPanda, nå reflekterer sola av deg" etc), og et barn på barnehagealder som spurte meg hvorfor jeg var så hvit... Men seriøst. Blek hud er så mye finere enn tan. Svar tilbake de som faktisk påpeker det, be dem holde kjeft Embrace your paleness!
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2015 #17 Skrevet 12. desember 2015 Syntes det er vanskelig å tro. Jeg er likblek og har aldri fått boen kommentarer... Anonymkode: c9ae2...ac0 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2015 #18 Skrevet 12. desember 2015 Syntes det er vanskelig å tro. Jeg er likblek og har aldri fått boen kommentarer...Anonymkode: c9ae2...ac0Flere i tråden har nå sagt at de opplever det samme, så tro hva du vil. Jeg ser ganske mild og uskyldig ut så folk er vel ikke redde for å tråkke på meg. Anonymkode: d03f4...eb4 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2015 #19 Skrevet 12. desember 2015 Flere i tråden har nå sagt at de opplever det samme, så tro hva du vil. Jeg ser ganske mild og uskyldig ut så folk er vel ikke redde for å tråkke på meg. Anonymkode: d03f4...eb4Men hvordan kan du si det er rasistisk når det hovedsakelig er nordmenn som sier dette til deg? Anonymkode: cf535...2a9 1
melatonin Skrevet 13. desember 2015 #20 Skrevet 13. desember 2015 Vil tro det er folk med lite vett som sier dette, vil ikke si det er rasistisk, bare veldig lite gjennomtenkt. Og kan forstå at det er sårende. Dessuten er det stor forskjell på frisk blek hud som de rødhåret typ Nicolas Kidman, og syk blek hud. Når folk kommenterer slik kan man nesten tro de er sjalu for noe. ser for meg deg ts som en rødhåret skjønnhet med flommende og fyldig hår, hev deg over det ts du er bra nok uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå