PhilosopherSe7en Skrevet 11. desember 2015 #1 Del Skrevet 11. desember 2015 Nå som julen nærmer seg ønsker jeg å kjøpe inn ett brettspill. Er ute etter noe som ikke tar en hel kveld å lære seg, og som er kjekt for 10 åringer og for 50 åringer. Noen som kan komme med noen gode tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #2 Del Skrevet 11. desember 2015 Fantasi! Eller scrabbel Anonymkode: 8e66b...128 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #3 Del Skrevet 11. desember 2015 Millionær/monopol, scrabble, fantasi, kortskalle. Anonymkode: 5d728...4d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest janne m Skrevet 11. desember 2015 #4 Del Skrevet 11. desember 2015 Ryktet går! Fantastisk morsomt spill. Eller Hint hvis du har litt eldre barn (14+) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kladd Skrevet 11. desember 2015 #5 Del Skrevet 11. desember 2015 Ryktet går! Fantastisk morsomt spill. Eller Hint hvis du har litt eldre barn (14+)hvor gamle bør en være for å spille ryktet går? Har sett på det til tantebarna, men usikker på om de er for små... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 11. desember 2015 #6 Del Skrevet 11. desember 2015 Ticket to ride. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanelsnurr Skrevet 12. desember 2015 #7 Del Skrevet 12. desember 2015 (endret) Skriver under på Ryktet går. Kjempegøy, særlig hvis man er litt mange! Alias, Fantasi og Pictionary er jo spill som funker for alle aldre. Ellers er Kokkelimonke et helt fantastisk morsomt spill; Her skal man ikke kunne svarene, men man må kunne svare (juge skriftelig) på en troverdig måte, så det stiller litt krav til formuleringsevnen. Så kommer vel ann på 10-åringen... Hvis dere liker spørrespill, så mener jeg at familieutgaven av Bezzerwizzer er sånn at de yngste spillerne får svaralternativer, mens de voksne ikke får det. Ticket to Ride ble jeg helt ærlig litt skuffa over, men vet at mange er veldig glad i det. Det er gøy altså, men jeg føler det er en litt dårligere kopi av Settlers (som selvsagt er mye bedre, for der har man lov til å handle med hverandre). Fordelen med Ticket to Ride er at det tillater flere spillere. Endret 12. desember 2015 av kanelsnurr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PhilosopherSe7en Skrevet 12. desember 2015 Forfatter #8 Del Skrevet 12. desember 2015 Gikk for ryktet går for denne julen. Takk for tips. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MapleSirup Skrevet 12. desember 2015 #9 Del Skrevet 12. desember 2015 (endret) Kan noen fortelle litt om ryktet går? PS: Jeg fant Endret 12. desember 2015 av MapleSirup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest janne m Skrevet 12. desember 2015 #10 Del Skrevet 12. desember 2015 hvor gamle bør en være for å spille ryktet går? Har sett på det til tantebarna, men usikker på om de er for små...På pakken står det 8 år og oppover, og det er fordi de må kunne lese ordene og så skrive dem. Min bror (9) sliter med både å lese og skrive, men han fikk dette til. Har aldri sett han mer opprømt over et annet spill (ikke engang et dataspill). Det vi gjorde var at han fikk velge hvilket av ordene på kortet han ville tegne, for det er en del som de aller minste ikke vet hva er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredsmegleren Skrevet 12. desember 2015 #11 Del Skrevet 12. desember 2015 Rummy, Pensum, Trivial Persuit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kladd Skrevet 13. desember 2015 #12 Del Skrevet 13. desember 2015 På pakken står det 8 år og oppover, og det er fordi de må kunne lese ordene og så skrive dem. Min bror (9) sliter med både å lese og skrive, men han fikk dette til. Har aldri sett han mer opprømt over et annet spill (ikke engang et dataspill). Det vi gjorde var at han fikk velge hvilket av ordene på kortet han ville tegne, for det er en del som de aller minste ikke vet hva er. Takk for svar tror jeg sparer det til neste år! gikk for jakten på den forsvunnede diamant i stedet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ansjosen Skrevet 13. januar 2016 #13 Del Skrevet 13. januar 2016 Vet det er etter jul anbefaler derfor for neste jul Vildkatten. Har slått ann fra 5-70 i min familie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Andreas89 Skrevet 13. januar 2016 #14 Del Skrevet 13. januar 2016 De fleste brettspill funker som familiespill, men favoritten da jeg var i 10 års alderen var millionær. Vi spilte det hele familien hver lørdag etter lørdags middag (lasagne, taco, pizza, fondue, osv). Veldig koselige minner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HanneAa Skrevet 13. januar 2016 #15 Del Skrevet 13. januar 2016 Brettspillet A til Å er hysterisk morsomt! Lett å lære og alle som vil være med kan slenge seg på. Ingen begrensninger på antall spillere. Bare kjøp flere av det brettspillet, så dere har nok brett, og sett i gang. Her er det en slager. Vi blir veldig engasjerte, har konkurranseinstinkt, blir stressa, mye latter og morsomme setninger/ord kommer frem..haha (fare for å bli veldig høylytte) Den må oppleves!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå