AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #1 Skrevet 11. desember 2015 Hvem skal med på kjendis-Farmen hvis du kunne bestemme? Listen min er;-Harald Eia -Atle Antonsen -Thomas Seltzer -Lars Sponheim -Linn Skåber -Liv Signe Navasete -Jarle Andhøy -Tommy Steine -Susann Goksør -Therese Johaug Anonymkode: 70216...aba
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #2 Skrevet 11. desember 2015 Jeg tviler på at jeg gidder å følge noe særlig med på dette. Jeg ser mer enn nok av forskjellige "kjendiser" fra nettaviser, TV og sladderpressen uansett... Anonymkode: 66f04...ab2 1
BritneyBitch Skrevet 11. desember 2015 #3 Skrevet 11. desember 2015 Ari BehnPrinsesse MarthaEyvind HellstrømCarl I. HagenJan ThomasTore StrømøyStian ThorbjørnsenMia GundersenPer Inge TorkelsenFam IrvollLinnea MyhreElisabeth NorheimAnne Kat HærlandOtto JespersenPetter StordalenTrygve HegnarIkke fordi de er favorittene mine, men jeg tror det kunne blitt veldig vittig.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #6 Skrevet 11. desember 2015 Skikkelige kjendiser gidder vel ikke oppholde seg flere måneder på en gård.Hadde vært bedre med en best of-versjon blant tidligere deltakere (som tildels er blitt kjente ansikter uanz). Da tenker jeg ikke på vinnere nødvendigvis, men de som har utmerket seg. 2015: André, Silje, Marit og Marte2014: Finn Olav, Olav Harald og Frank2013: Hans "Åreknuta" Olav2012: Andreas og Ingvild2011: Husker knapt2010: Stedatteren til han som vant, Silje..?2008: Hugo, Torkel og moren til Torkel2007: Mikkel og Jarl2004: Snorre, islendingen og Barbro2003: Bjørn-Tore2001: Jarle..? Anonymkode: e2c70...063 3
Sitronmelis Skrevet 12. desember 2015 #7 Skrevet 12. desember 2015 hoho dette kan bli gøy å se Jan ThomasLinniLinnea MyhreStaysmanMia GundersenNora MørkTherese JohaugTruls SvendsenHarald RønnebergBloggeren Emilie Nereng (Voe) (Likte henne i 71 grader nord!)Nils Ingar (Nilsi)Jenny Skavlan og mannen hennes (Fingern)Kommer ikke på flere i farten
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #8 Skrevet 13. desember 2015 Aune Sand hadde vært veldig morsomt å ha med 😂 Anonymkode: 70216...aba 1
HanneAa Skrevet 13. desember 2015 #9 Skrevet 13. desember 2015 Disse kunne vært artig å hatt med Underholdning både på godt og vondt Sophie EliseMammasom16MammatilmichelleJarle AndhøyAune SandEmilie NerengLinnea MyhreJan ThomasLars MonsenEyvind HellstrømLinn SkåberPappahjerteKona tilDette hadde blitt underholdning, haha 1
Gjest Skrevet 13. desember 2015 #10 Skrevet 13. desember 2015 Jakob OftebroMagnus Carlsen Ronny Brede AaseTore StrømøyBjørn DæhliePetter NorthugSophie EliseLive Nelvik Marit BjørgenTrude Drevland Tone DamliTones søster Tale
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #11 Skrevet 13. desember 2015 Jakob OftebroMagnus Carlsen Ronny Brede AaseTore StrømøyBjørn DæhliePetter NorthugSophie EliseLive Nelvik Marit BjørgenTrude Drevland Tone DamliTones søster Tale (kjendis?????????) Anonymkode: 1bc0b...673
Gjest Tamsi Skrevet 13. desember 2015 #12 Skrevet 13. desember 2015 Jeg håper de driter i det. Det er de samme kjendisene over alt hele tiden, i hvert eneste underholdningsprogram på hver eneste kanal. Masterchef for eksempel, der folk som faktisk har peiling skal konkurrere, nei la oss heller slenge inn en haug amatører bare fordi folk vet hvem de er. Jeg liker egentlig å se på både masterchef og farmen, men jeg er så TRØTT av norske kjendiser
Salka Skrevet 13. desember 2015 #13 Skrevet 13. desember 2015 Tjaaaaa. Truls SvendsenJørgen Foss (hadde vært moro å se om han gikk ned noe) Rannveig HeitmannPetter NorthugLinn SkåberHarald Rønneberg Lars MonsenCarl I. Hagen Trygve Hegnar Olav ThonJan ThomasHarald EiaTherese JohaugAnette Hoff
Gjest Skrevet 13. desember 2015 #14 Skrevet 13. desember 2015 Tones søster Tale (kjendis??????????)Anonymkode: 1bc0b...673Tale er ikke kjendis i den forstand, men det gjør seg med litt familieidyll på Farmen. Jeg vet at jeg har flere andre på lista mi med familiemedlemmer som er bedre kvalifisert som kjendiser, men i min variant av kjendis Farmen er det Tone og Tale jeg vil se
Pastalovah Skrevet 13. desember 2015 #15 Skrevet 13. desember 2015 Kunne vært interessant med:petter pilgaard (selv omhan sikkert hadde rykt ut først)linni meisterstaysmansophie eliseelse kåss furusethhenriette steenstrupline fra line jorda rundtsolveig kloppenomer bhatticecilie steinman neessfor øvrig til de som vil ha med live nelvik så har hun allerede vært deltaker i farmen
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #16 Skrevet 13. desember 2015 John Arne Riise, Line Elvsåsagen, Øivind Vogt, Hasse Hope, Kristoffer Schau. Anonymkode: efaa5...da3
Testosteron Skrevet 13. desember 2015 #17 Skrevet 13. desember 2015 Aune Sand hadde vært veldig morsomt å ha med 😂 Anonymkode: 70216...abaJa. Det er jeg helt enig i
Testosteron Skrevet 13. desember 2015 #20 Skrevet 13. desember 2015 omer bhatti Jeg ville heller hatt med Arfan Bhatti og mulla Krekar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå