Gå til innhold

Hvordan få kjæresten tilbake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var overdramatisk og slo opp med kjæresten for litt over en uke siden. Jeg var skikkelig langt nede etter mormoren min døde og følte han ikke satte nok pris på meg. I ettertid opplever jeg at det ikke var hans skyld i det hele tatt. Han har tatt bruddet veldig fint og vi snakker på facebook hver dag. Han har sagt han elsker meg, men at han forstår at jeg trenger tid for meg selv. Vel, jeg vil bare ha ham tilbake og tenker på ham hele tiden, men greier kanskje ikke uttrykke følelsene mine så bra. Hvordan spør jeg ham om han vil prøve igjen?

Anonymkode: a09ac...a44

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres nesten ut som om han "leser " deg godt, at du egentlig ikke vil ende forholdet , men er trist..
Tror bare du skal være ærlig med han.

• Liker 1
Skrevet

Han fortjener bedre enn deg. La det ligge.

Anonymkode: fcdc9...760

Skrevet

Høres nesten ut som om han "leser " deg godt, at du egentlig ikke vil ende forholdet , men er trist..
Tror bare du skal være ærlig med han.

Kan være. Føler han forstår meg intuitivt på en måte ingen andre gjør. Men jeg føler meg så dum og synes det er litt flaut at jeg droppa ham bare fordi følelsene mine var i ulage...

Skrevet

Kan være. Føler han forstår meg intuitivt på en måte ingen andre gjør. Men jeg føler meg så dum og synes det er litt flaut at jeg droppa ham bare fordi følelsene mine var i ulage...

Jeg er jo egentlig enig med deg, det er ikke en ting som bør gjenta seg at hver gang du er lei deg så slår du opp. Men hvor ofte dør en mormor da? alle gjør tabber, det er lov å gjøre noe dumt og be om tilgivelse. :) 

• Liker 1
Skrevet

Er det ikke bare å legge alle kortene på bordet og forklare deg? Be om en ny sjanse?

Skrevet

Kan godt hende han har gått lei av deg. Å slå opp i hytt og pine er ikke attraktivt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...