AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #1 Skrevet 11. desember 2015 Kan man være kjærester uten å ha sex? Hvis ja, hva er det som skiller kjærester fra venner? Anonymkode: 9a792...2bf
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #2 Skrevet 11. desember 2015 Hvorfor vil du ikke ha sex?for noen kan det nok fungere. Anonymkode: 7d2f1...548
Gjest Tamsi Skrevet 11. desember 2015 #3 Skrevet 11. desember 2015 Du bør ikke gå inn i et forhold med hvem som helst og tenke at det er helt greit for den andre. Jeg og kjæresten har nesten aldri sex lenger, men vi prater en del om det, og det fungerer for oss. Men jeg tror de færreste menn synes det er greit, for å være ærlig.
Kattekvinne Skrevet 11. desember 2015 #4 Skrevet 11. desember 2015 Ja, det går ann å være kjærester uten sex. For eksempel mennesker som er aseksuelle kan fremdeles være romantiske. Eller relegiøse mennesker som vil spare sex til etter man er gift. Å være kjærester er en gjensidig, sterk og dyp relasjon, som regel monogam og hvor man ser en felles framtid sammen. Venner kan du ha mange av, og de kan komme og gå uten at det er like smertefullt, vennskap er også ikke-romantisk og mindre fysisk. Kjæresten er den første du ringer til når du mister jobben, venner og familie er nummer to. 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #5 Skrevet 11. desember 2015 Normalt sett vil jeg nok anse sexen som å være noe av det viktigste som skiller venner fra kjærester (pluss noen andre ting selvsagt), men det finnes vel unntak - de som venter til ekteskapet f.eks.Jeg antar at dersom sex er helt "tatt av bordet" for begge parter og ikke er et alternativ, så er det like fullt et forhold fordi det da ikke finnes noen annen variant av et forhold for dem. Anonymkode: 2ef4d...5aa
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #6 Skrevet 11. desember 2015 Hvorfor vil du ikke ha sex? Anonymkode: 7d2f1...548Vil jeg ikke? Anonymkode: 9a792...2bf
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #7 Skrevet 11. desember 2015 spare sex til etter man er gift. Litt dumt? Hva hvis man kræsjer i senga? Anonymkode: 9a792...2bf
Ulla Ullsokk Skrevet 11. desember 2015 #8 Skrevet 11. desember 2015 Jeg hadde ikke klart det, men det kan være mange grunner til at det funker for noen. 1
Kattekvinne Skrevet 11. desember 2015 #9 Skrevet 11. desember 2015 Litt dumt? Hva hvis man kræsjer i senga?Anonymkode: 9a792...2bfJeg mener det er dumt ja. Hvor ofte og hvordan man vil ha sex er viktig. Men andre kan ha andre meninger. For noen er det viktigere å vente, enn det er å prøve ut sex. Det er deres valg.
Knask Skrevet 11. desember 2015 #10 Skrevet 11. desember 2015 Hadde vært sammen med en i 2 år før jeg startet på medisiner som gjorde at jeg mistet helt sexlysten. Hadde ikke sex, eller seksuell kontakt på over et år. Men det gikk greit for oss. Så det er mulig, men jeg hadde da også en delvis årsak. Tror ikke det fungerer uten sex om man ikke har en grunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå