Gå til innhold

Er Putin kjekk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, han er stygg som juling. Russere generelt er vel ikke akkurat kjent for å ha et attraktivt ytre.

Anonymkode: 8602d...51c

Vel.. russiske..og ukrainske..jenter og kvinner er ihvertfall veldig ofte utrolig vakre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel.. russiske..og ukrainske..jenter og kvinner er ihvertfall veldig ofte utrolig vakre.

Med sminke kanskje. Skrell av alle lagene med sminke, og la de beholde sin naturlige hårfarge. Da hadde ingen lagt merke til de.

Anonymkode: da2cc...e21

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med sminke kanskje. Skrell av alle lagene med sminke, og la de beholde sin naturlige hårfarge. Da hadde ingen lagt merke til de.

Tull. Ja, de bruker mye sminke (russerne)...men det er en grunn til det. Og det er IKKE fordi de er mindre pene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull. Ja, de bruker mye sminke (russerne)...men det er en grunn til det. Og det er IKKE fordi de er mindre pene.

Hva er grunnen da? Sminke er jo for å dekke over feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er grunnen da? Sminke er jo for å dekke over feil. 

Det blir for mye avsporing fra Putin (som sikkert ikke sminker seg) om jeg skal svare deg på det.

Tråden er om Tavaritsj Putin. Njet? Da! ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som heterofil mann må jeg si at jeg har sansen for Putin. Russere er ikke gjennomsyret av politisk korrekthet og feighet som Vest-Europa er. Både Putin og Jeltsin har en X-faktor som kommer godt med som president.

Den dagen Europa faller til Islam flykter jeg til Russland da det mest sannsynlig er siste landet i verden som vil tolerere den invasjonen og terroren vi ser mye av for tiden. I Russland legger man ingen fingre i mellom, på godt og vondt.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 år senere...
On 12/11/2015 at 4:23 PM, AnonymBruker said:

tror at mange kan la seg lure fordi han er i en maktposisjon. Altså, jeg sier ikke at å jobbe på kiwi gjør det uattraktiv, men heller at å ha ekstra makt gjør deg mer attraktiv . 

Eksempel: 

erputinkjekk.png

Anonymkode: 65da6...997

Hahaha!

Anonymkode: 6d4c2...e56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jerry Lee skrev (På 11.12.2015 den 18.55):

Til de blir 40. Men kan lure på hvor de kommer fra, fordi mannfolka er stygge alle som en. Da tenker jeg spesielt Russland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...