Gå til innhold

Hvordan " dumpe" han? Orker ikke mer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært på 2 dater sammen, men jeg orker ikke mer! Han er så klengete og masete. Han sender sms hele tiden. Svarer jeg ikke med en gang, så sier han "hvorfor svarer du ikke? Sur på meg nå? Svar da" Jeg har sagt at selv om jeg ikke svarer på minuttet, så betyr ikke det jeg er sur eller noe. Jeg jobber turnus og kan ikke svare når jeg er på jobb. Det skjønner ikke han.

På de 2 datene,  så har han vært klengete. Sånn typ vil vi skal holde hender og vil være med meg hjem. Hjemmedater er for tidlig. Allerede på 1 date spurte han om å bli med hjem. Jeg sa nei, men han fortsatte å mase. I går spurte han om han kunne komme innom en tur. Jeg sa nei, men da var jeg visst kjip :rolleyes: 

Jeg mister helt lysten og orker ikke mer. Klarer ikke innpåslitne menn. Så hvordan dumpe han? Melding eller face to face?

Anonymkode: c4211...dbc

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er alltid mest realt å ta slikt ansikt til ansikt. Selv om det er enklere å bare sende en melding. Men det er også mest smertefullt - og med det større risiko for at han fortsetter å plage deg.

Anonymkode: 136eb...f22

Skrevet

Send en teksmelding hvor du skriver at du har funnet Jesus. Og at han sa til deg at du tilhører han, og bare han. Så du får ikke lov til å være med noen andre. Avslutt teksmeldingen med å skrive "Må Gud være med deg, og finn Jesus' kjærlighet og ta den til deg. Jeg skal be for deg i kveld". 

Da løper han vell vekk så fort som fy. 

Anonymkode: 40f94...96c

• Liker 12
Skrevet

Han sier han allerede er forelsket og det skremmer meg. Forelsket etter kun 2 dater? 

Jeg får vel ta det face to face,  men gruer meg :( Liker ikke å såre folk. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg opplevde akkurat det samme som deg. 

Holdte på å bli gal, og skrev bare via SMS at jeg ikke hadde fått de følelsene jeg håpet på, at han fortjente noe bra, men at ikke jeg kunne gi han det. Ønsket han lykke til. 

• Liker 8
Skrevet

Vi har vært på 2 dater sammen, men jeg orker ikke mer! Han er så klengete og masete. Han sender sms hele tiden. Svarer jeg ikke med en gang, så sier han "hvorfor svarer du ikke? Sur på meg nå? Svar da" Jeg har sagt at selv om jeg ikke svarer på minuttet, så betyr ikke det jeg er sur eller noe. Jeg jobber turnus og kan ikke svare når jeg er på jobb. Det skjønner ikke han.

På de 2 datene,  så har han vært klengete. Sånn typ vil vi skal holde hender og vil være med meg hjem. Hjemmedater er for tidlig. Allerede på 1 date spurte han om å bli med hjem. Jeg sa nei, men han fortsatte å mase. I går spurte han om han kunne komme innom en tur. Jeg sa nei, men da var jeg visst kjip :rolleyes: 

Jeg mister helt lysten og orker ikke mer. Klarer ikke innpåslitne menn. Så hvordan dumpe han? Melding eller face to face?

my god. Gratulerer du har møtt eksen min. Godt han nå har noen andre å plage.

Anonymkode: fda4f...71d

• Liker 8
Gjest ricecrispies
Skrevet

Jøss,han der har jeg og datet.

Skrevet

Jeg har opplevd det samme. Men i mitt tilfelle haglet det inn sms og telefoner også på nettene.

Sa ingenting hverken på sms eller tlf, jeg tok rett og slett bare å blokket vedkommende fra facebook og skype (kunne få 100 beskjeder på face/skype i løpet av en dag om jeg ikke svarte). Så satt jeg mobilen på lydløs i en måned.

Omsider sank det inn og vedkommende sluttet kontakte meg mer.

• Liker 3
Skrevet

my god. Gratulerer du har møtt eksen min. Godt han nå har noen andre å plage.

Anonymkode: fda4f...71d

Huff ja, men er mange menn som er sånn. Han sender melding hele tiden!  Både på mobil og FB. Svarer jeg ikke på mobilen, så sender han samme melding på FB! Det blir for mye.

• Liker 3
Skrevet

Har datet samme type og man blir jo gal. Det gikk fint i begynnelsen,  men ble dritt lei til slutt. Tikket inn meldinger hvert minutt og orket ikke å svare. Da tikket det inn meldinger "hvorfor svarer du ikke? Har jeg gjort noe galt?  Lever du? Jeg blir redd " osv. 

Sendte han en sms og forklarte at dette kom ikke til å funke. Han sendte meg meldinger I flere måneder i ettertid. Ikke hver dag,  men med jevnlig mellomrom. Måtte bytte nr til slutt. 

Gjest hockeyfrue
Skrevet

Huff, jeg datet også en innpåsliten fyr en gang. Han ville gjerne treffes hver dag og ble dødelig fornærmet dersom jeg hadde andre planer. Jeg våknet opp til en "god morgen"-melding hver eneste dag, og hvis jeg var så dum å svare på den hadde jeg det gående med meldinger hele dagen. Han sendte også mye MMS (dette var før snapchat) av seg selv med trutmunn og ville gjerne like bilder av meg i retur. Jeg orket ikke engang å svare på halvparten av meldingene hans og til slutt sendte jeg en melding og sa at det rett og slett ble for mye for meg. Jeg var helt ærlig og sa at jeg syntes han var masete og at jeg hadde mistet lysten på noe mer kontakt med ham. 

Jeg synes ikke du skylder ham å ta det face to face, dere har tross alt bare vært på to dater. Send ham en melding, men vær helt ærlig og bestemt på at du ikke vil ha noe mer med ham å gjøre. Ønsk han også lykke til videre :) 

Skrevet

Har vært borti flere sånne utålmodige typer som ikke klarer å vente på svar. Skikkelig irriterende, og det går som regel ikke mange dagene før jeg sier takk og farvel. Jeg er vanligvis ganske tålmodig, men slike folk orker jeg ikke å ha kontakt med. 

Anonymkode: 842ee...a0c

Skrevet

Har og vært borti sånne. Jeg blir rett og slett redd om en fyr holder på slik. Trnker at han er psykopat med voldsomt kontrollbehov. Ser for meg at en slik fyr kan bli farlig. Svarte ærlig på melding med en sånn fyr og blokkerte han deretter da han fortsatte å mase en stund etterpå.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Huff, jeg datet også en innpåsliten fyr en gang. Han ville gjerne treffes hver dag og ble dødelig fornærmet dersom jeg hadde andre planer. Jeg våknet opp til en "god morgen"-melding hver eneste dag, og hvis jeg var så dum å svare på den hadde jeg det gående med meldinger hele dagen. Han sendte også mye MMS (dette var før snapchat) av seg selv med trutmunn og ville gjerne like bilder av meg i retur. Jeg orket ikke engang å svare på halvparten av meldingene hans og til slutt sendte jeg en melding og sa at det rett og slett ble for mye for meg. Jeg var helt ærlig og sa at jeg syntes han var masete og at jeg hadde mistet lysten på noe mer kontakt med ham. 

Jeg synes ikke du skylder ham å ta det face to face, dere har tross alt bare vært på to dater. Send ham en melding, men vær helt ærlig og bestemt på at du ikke vil ha noe mer med ham å gjøre. Ønsk han også lykke til videre :) 

Det er akkurat som de sitter å tvinner tommeltotter og venter spent på svar rett etter de har sendt melding. Snakk om å være utålmodig da. Når det tikker inn melding konstant, så orker ikke jeg å svare på alle.  Det blir slitsomt i lengden. 

Min kunne å sende flere bilder av seg og si "send et av du da"  Fikk jo samme bildene hver gang med samme ansikt og posering. Ble nærmest sur hvis han ikke fikk bilde tilbake. 

Endret av Rose11
Gjest hockeyfrue
Skrevet

Det er akkurat som de sitter å tvinner tommeltotter og venter spent på svar rett etter de har sendt melding. Snakk om å være utålmodig da. Når det tikker inn melding konstant, så orker ikke jeg å svare på alle.  Det blir slitsomt i lengden. 

Min kunne å sende flere bilder av seg og si "send et av du da"  Fikk jo samme bildene hver gang med samme ansikt og posering. Ble nærmest sur hvis han ikke fikk bilde tilbake. 

Ja, det der er så merkelig. Har de ikke noe annet å gjøre liksom? Jeg skjønner heller ikke greia med å sende bilder av seg selv og så nærmest kreve et i retur. Det er sikkert noen jenter som synes det er sjarmerende når en mann viser sånn interesse, jeg synes i likhet med deg at det er slitsomt. For ikke å snakke om at det er verdens største turn off! 

Skrevet

Jeg opplevde akkurat det samme som deg. 

Holdte på å bli gal, og skrev bare via SMS at jeg ikke hadde fått de følelsene jeg håpet på, at han fortjente noe bra, men at ikke jeg kunne gi han det. Ønsket han lykke til. 

Vet ikke hva som er sosialt akseptabelt, men det er denne måten jeg hadde likt å høre det på hvis det gjaldt meg. :)
Man slår selvsagt ikke opp med noen du har vert sammen med i mange år over tekst, fordi da har man mye å snakke om..Men etter 2 date så hadde jeg foretrukket det..

• Liker 4
Skrevet

Dump i vei. Etter bare to dater så mener jeg at man velger den metoden som passer en selv best, jeg hadde nok gått for en kortfattet sms. 

• Liker 2
Skrevet

Så nå klager alle dere tøs på at mannen endelig viser interesse? vi har i flere dager nå lest om menn som ikke tar kontakt eller gir lyd fra seg. Bestem dere kvinner.

Anonymkode: 4de73...bdc

Skrevet

Så nå klager alle dere tøs på at mannen endelig viser interesse? vi har i flere dager nå lest om menn som ikke tar kontakt eller gir lyd fra seg. Bestem dere kvinner.

Anonymkode: 4de73...bdc

Finnes en mellomting da. Tøs kan du være selv!

• Liker 6
Skrevet

Åh nå fikk jeg melding igjen. Bombe. Han spør om han kan komme på besøk til meg i morgen. Snakk om å IKKE forstå hva jeg sier. Orker ikke å svare. Har jo sagt hjemmedater er for tidlig. Begynner å lure på om han er tilbakestående? 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...