Gå til innhold

Kommer julegavene frem med posten nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestilt noen pakker fra nettbutikker. Tror dere de vil komme frem til jul? 

Anonymkode: b50f7...b16

Videoannonse
Annonse
Gjest Badebuksa
Skrevet

Det står ofte noe om det på nettsiden. Men er ikke 15/12 ofte fristen, da? Jeg har varer som ble sendt i går, så håper sannelig de kommer frem (ble bestilt 30/11, tok sin tid må jeg si). 

Skrevet

Det står ofte noe om det på nettsiden. Men er ikke 15/12 ofte fristen, da? Jeg har varer som ble sendt i går, så håper sannelig de kommer frem (ble bestilt 30/11, tok sin tid må jeg si). 

OI! Det tok lang tid!! Var ikke varene på lager? 

Jeg fant ingenting. Men kan ta en ekstra titt. 

Skrevet

Jeg tror det er 16. som er fristen. 

jeg har også gaver som ble bestilt i går og har fått hentemelding allerede. Så det er håp en stund til.

Skrevet

jeg har også gaver som ble bestilt i går og har fått hentemelding allerede. Så det er håp en stund til.

Det er to uker til jul. Så satser på det går bra :) Hvis ikke får jeg kjøpe en trøstegave så lenge ;) 

Gjest Badebuksa
Skrevet

OI! Det tok lang tid!! Var ikke varene på lager? 
Jeg fant ingenting. Men kan ta en ekstra titt. 

Jeg fikk mail om at de hadde mye å gjøre (30/11 var såkalt "cyber monday" med endel tilbud), tror det var greia.

Gjest Badebuksa
Skrevet

såpass, det var raskt. Jeg er på et nettbutikk nå som sier siste frist for garantert levering innen jul er idag, så tydelig at det er litt forskjellig. Jeg har sporing på pakken, og det kommer enda ikke opp noe. Synes endel nettbutikker er trege for tiden, bortsett fra enkelte. 

Skrevet

Kjenner jeg ble litt nervøs for om pakkene kommer frem :/ Posten har 16. desember som frist. Så hvis pakkene blir sendt før der, så bør de komme frem... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...