Gå til innhold

Hvilken mail-leverandør skal jeg velge? anbefalinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere...

Jeg lurer på om dere har noen anbefaling å gi meg når jeg skal velge mail-"leverandør".

Jeg tenker da på en mail-boks som gir meg muligheten til å laste den inn i Outlook - og ev. lese mail direkte på nett (om jeg ikke er hjemme)

Vet at www.netcom.no har en slik mulighet - men da må jeg ha et netcom-telefonnummer, og det har jeg ikke (har et som mannen har brukt for å lage seg en mailadresse der, og vi får ikke brukt samme nummer to ganger)

Noen anbefalinger?

Stor lagringsplass er ganske viktig for meg.

:klem:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis du er villig til å betale, kan jeg anbefalle runbox. Er på prøvetiden nå, og den funker knirkefritt. Støtter imap og pop3, å man kan bruke den i Outlook.Koster 295 i året.

www.runbox.com

Skrevet
Hei dere...

Vet at www.netcom.no har en slik mulighet - men da må jeg ha et netcom-telefonnummer, og det har jeg ikke (har et som mannen har brukt for å lage seg en mailadresse der, og vi får ikke brukt samme nummer to ganger)

:klem:

neida det må du ikke ha - bare la være å fylle ut feltet for nummer ;) been there done that... ;)

Skrevet

neida det må du ikke ha - bare la være å fylle ut feltet for nummer ;) been there done that... ;)

Prøvde jo det jo, men kom ikke videre...

*må prøve igjen*

Skrevet

Åja - de har endret registreringen - det går jo ikke lenger jo... skaff deg netcom kontantkort, så får du et nummer.

Skrevet
skaff deg netcom kontantkort' date=' så får du et nummer.[/quote']

Jepp, det er jo alternativet...

Men jeg lurer på om det er noen andre "lignende" mail-leverandører da, vet du (gidder liksom ikke å kjøpe meg et kontantkort som ikke skal brukes)

Noen av disse som fungerer i outlook da? :klø:

Skrevet

Hotmail og den på Start gjør det ihvertfall... Hvis Spray har den tjenesten ennå, så gjør de det og... Vet ikke helt med Yahoo, men det er gratis, så du kan jo bare prøve...

Skrevet

Kan ikke alle mailkontoer lastes ned til outlook da.. ?

Jeg har en freewave (sensewave)-konto.. gratis .. og det fungerer helt greit (har riktignok vært litt forsinkelser akkurat nå pga noe overflyttninger ...)

Gjest Anonymous
Skrevet

I tillegg til de allerede nevnte, kan du jo se på FastMail.

Gratis (med betaltjeneste som gir noen tilleggsfunksjoner), og mailen kan trekkes inn i Outlook med POP3 eller IMAP.

Og ikke minst: Ingen reklame.

Skrevet

Hva med Gmail? Eller kan ikke den lastes ned til Outlook kanskje?

(og hvorfor outlook? :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...