AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #1 Skrevet 11. desember 2015 Helt fra 18 til 29 har jeg stresset med at nå må jeg få kjæreste og i hvert fall få pult. Men det har ikke skjedd. Nå som jeg har rundet 30 merker jeg at jeg ikke gidder å stresse med det mer. Har på en måte bare slått det fra meg og bruker energien min på å tenke på andre ting. Er det en vanlig utvikling? Anonymkode: ad773...642
gjest 321 Skrevet 11. desember 2015 #2 Skrevet 11. desember 2015 Jeg syntes det hørtes ut som en fornuftig utvikling. Om du stresser eller ei, så har du ikke noe mer kjæreste av den grunn. Så da kan man like godt droppe å stresse.Ha fokus på deg selv og ditt liv. Gjør livet ditt så bra som mulig. Gjør ting du syntes er givende og gøy.Hvis du eventuelt føler for å jakte litt etter kjærligheten plutselig så meld deg på noe datingsider etc. men ikke lag det til et jag. Ha det som en slags "sidehobby".Lykke til 5
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #4 Skrevet 11. desember 2015 Fikk du pult da?🙈 jeg og drømmer om kjæreste, men har funnet ut at det fungerer best å ta ting som det kommer, ikke jage etter noe man kanskje ikke ønsker seg likevel. Tidsnok sitter man der med kjærlighet og små kids og tenker nok på at en burde ha gledet seg litt mer over å bare være seg selv i blant. Nå er jeg "bare" 26 og har det fint med fast FF, får dekt alle behovene mine og er bare meg, veldig fint er det😊 Anonymkode: f7a36...5ad 2
Gjest Skrevet 11. desember 2015 #5 Skrevet 11. desember 2015 Jeg er 32 aldri hat kjæreste og har aldri stresset med og få meg kjæreste. Ser ikke noen grunn til hvorfor man skal stresse med og få seg dame eller mann. Får man det så får man det. Får man det ikke så får man det ikke. Men det har kanskje noe å gjøre med at folk lever i den illusjonen at man bare kan være lykkelig når man er i forhold.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #6 Skrevet 11. desember 2015 Fikk du pult da?🙈 Anonymkode: f7a36...5adNei. Anonymkode: ad773...642 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #7 Skrevet 11. desember 2015 Nei. Anonymkode: ad773...642Hva har stoppet deg? Anonymkode: f7a36...5ad 1
Gjest Yellowrose Skrevet 11. desember 2015 #8 Skrevet 11. desember 2015 Jeg synes det er bra at du ikke stresser lenger for det ville en eventuell date ha merket med en gang. Husk at du kan møte noen der du minst venter det også, det kan oppstå helt plutselig. Det er ikke sånn at alle forventer at når du har nådd en viss alder så må du ha en kjæreste, Hvis ikke DU har et stort behov for en kjæreste i livet ditt og trives med å være singel så er det fint for deg. Hvis du derimot kjenner at det er noe du har behov for så kan du jo begynne å bruke en dating side.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #9 Skrevet 11. desember 2015 Tidsnok sitter man der med kjærlighet og små kids og tenker nok på at en burde ha gledet seg litt mer over å bare være seg selv i blant. Nå er jeg "bare" 26 og har det fint med fast FF, får dekt alle behovene mine og er bare meg, veldig fint er det😊Anonymkode: f7a36...5adDette tror jeg er veldig viktig å oppdage og oppleve. Å være fornøyd med seg selv. Du har kommet til en viktig innsikt der. Anonymkode: 9d3ef...6c8 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #10 Skrevet 11. desember 2015 Hva har stoppet deg?Anonymkode: f7a36...5adHar ikke draget. Tør ikke flørte. Anonymkode: ad773...642 2
Gjest Badebuksa Skrevet 11. desember 2015 #11 Skrevet 11. desember 2015 Jeg er 32 aldri hat kjæreste og har aldri stresset med og få meg kjæreste. Ser ikke noen grunn til hvorfor man skal stresse med og få seg dame eller mann. Får man det så får man det. Får man det ikke så får man det ikke. Men det har kanskje noe å gjøre med at folk lever i den illusjonen at man bare kan være lykkelig når man er i forhold. ..eller så velger de å innlede et forhold til en de er forelsket i. Det skjer de fleste, derfor har de fleste hatt kjæreste.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #12 Skrevet 11. desember 2015 Har ikke draget. Tør ikke flørte. Anonymkode: ad773...642Hva er du redd for skal skje? Av og til tror jeg det kan være lurt å ta på seg en "maske" og late som man er selvsikker, rett og slett bare våge!Men selvfølge å spille med ærlige kort om hvem DU er, ikke hvem du tror andre vil du skal være. Min erfaring tilsier at menn som deg, er veldig attraktive utseendemessig men at selvtilliten stopper dere fra å våge.hva med å prøve ut tinder/møteplassen/sukker, først og fremst for å komme i kontakt med noen, deretter kanskje for å møte noen? Å bli avvist er veldig sårt, men det går over, man kommer seg videre. Anonymkode: f7a36...5ad 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #13 Skrevet 11. desember 2015 Alle får kjæreste om de går inn for det! Noe annet er tull å si! Hva gjør du for å ikke få kjæreste? ? Anonymkode: 42744...0af
Commander Skrevet 11. desember 2015 #14 Skrevet 11. desember 2015 Helt fra 18 til 29 har jeg stresset med at nå må jeg få kjæreste og i hvert fall få pult. Men det har ikke skjedd. Nå som jeg har rundet 30 merker jeg at jeg ikke gidder å stresse med det mer. Har på en måte bare slått det fra meg og bruker energien min på å tenke på andre ting. Er det en vanlig utvikling?Anonymkode: ad773...642Høres ut som du har resignert? 4
Ungoliant Skrevet 11. desember 2015 #15 Skrevet 11. desember 2015 Alle får kjæreste bare de setter lista lavt nok. Det høres ut som om du stiller for høye krav, TS. Man må prøve og feile litt før man lærer hva man kan forvente. 3
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #16 Skrevet 11. desember 2015 Hva er du redd for skal skje? Anonymkode: f7a36...5adVet ikke. Vet bare ikke hva jeg skal si. Har jo null erfaring, ikke så lett å være selsvikker da. Folk forventer jo at en på 30 er selvsikker og har masse erfaring. Min erfaring tilsier at menn som deg, er veldig attraktive utseendemessigAnonymkode: f7a36...5adJeg får høre at jeg er det. Er 189 og trener mange ganger i uka. Har prøvd Tinder, men alle samtalene dør ut. Anonymkode: ad773...642
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #17 Skrevet 11. desember 2015 Høres ut som du har resignert?Ja, egentlig. Men folk spør og graver hele tiden, så blir stadig minnet på det. Noen tror sikkert jeg er homo. Anonymkode: ad773...642
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #18 Skrevet 11. desember 2015 Alle får kjæreste om de går inn for det! Noe annet er tull å si! Hva gjør du for å ikke få kjæreste? ?Anonymkode: 42744...0afFor damer er nok dette sant, men for menn er det annerledes. Kvinner skyr menn som ikke kan flørte og er usikre. Anonymkode: ad773...642 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #19 Skrevet 11. desember 2015 For damer er nok dette sant, men for menn er det annerledes. Kvinner skyr menn som ikke kan flørte og er usikre. Anonymkode: ad773...642Nei, du har misforstått kjære deg! Det handler om du kan vekke en følelse i ho! Ser kvinnen for seg en framtid med deg? Husk: Når du møter en kvinne og hun prøver å finne deg interessant, så tenker hun ubevisst på om du ville blitt en bra far for barna. TS, det du må gjøre er å vekke følelser i ho. Du må sjarmere ho på en eller annen måte, spiller ikke noen rolle på hvordan. Jenter er ikke så kresne som mange av de bitre mannfolka som er her inne mener. Vær hyggelig, smil! Alt for få mannfolk gjør dette. Husk på at du kan smile/le deg inn/ut av enhver situasjon. Vær fornøyd med deg selv, dette er signaler som omgivelsene plukker opp. Spør om det er noe mer.Depresjon = da skjer det ingenting.- Mann 21 Anonymkode: 42744...0af 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #20 Skrevet 11. desember 2015 Vet ikke. Vet bare ikke hva jeg skal si. Har jo null erfaring, ikke så lett å være selsvikker da. Folk forventer jo at en på 30 er selvsikker og har masse erfaring. Jeg får høre at jeg er det. Er 189 og trener mange ganger i uka. Har prøvd Tinder, men alle samtalene dør ut. Anonymkode: ad773...642hvilke interesser har du? Kan det være noe der som gjør at du kommer innpå motsatt kjønn?Erfaring er viktig, men det er jo mange grunner til at den uteblir. "Go with the flow" fungerer om man ikke har gjort noe så mye før, alle har jo startet på scratch, ingen blir født som god kysser, flørter osv, det læres etterhvert😊 hva er det som gjør at de dør ut? Kanskje nye bilder og litt fengende tekst vil hjelpe på? Man skal jo selge seg selv😁 Anonymkode: f7a36...5ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå