Gå til innhold

Hvis du hadde vært kriminell og skulle bli ransaket

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og kroppsvisitert uten klær...

Hadde du ønsket at en mann eller kvinne gjorde jobben?

Og er du mann eller kvinne selv?

Anonymkode: f23ef...8c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvinne selvfølgelig, siden jeg er kvinne selv.

Anonymkode: 4651b...2ed

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor er det så selvfølgelig egentlig? Jeg er også kvinne og hadde taklet mye bedre at en mann hadde gjort jobben.

Skrevet

Vanskelig å forestille seg att det skulle være noe grunn til å bli visitert :-) Men om jeg alikevel skulle....hadde jo ikke gjort noe om det var en søt mann :-) Om det var en såkalt "hulroms undersøkelse" hadde jeg nok følt meg mer komfortabel med en dame .

Skrevet

Hvorfor er det så selvfølgelig egentlig? Jeg er også kvinne og hadde taklet mye bedre at en mann hadde gjort jobben.

For meg er det en selvfølge. Hvorfor har du laget tråden, egentlig?

Skrevet

For meg er det en selvfølge. Hvorfor har du laget tråden, egentlig?

Fordi jeg lurer

Hadde du vært like komfortabel om du visste at vedkommende var lesbisk da?

Skrevet

Fordi jeg lurer

Ja, det hadde jeg.

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Feyfeyhey
Skrevet

Komfortabel? Det hadde vel vært så jævlig at det ikke hadde spilt stor rolle tror jeg, men bedre med en kvinne.

Som sex-fantasi, en mann kanskje, men ikke i virkeligheten.

Fordi jeg lurer

Anonymkode: dd86d...e54

Skrevet

Jeg er mann og for meg ville det vært akkurat det samme.

Dette minner meg om en tidligere tråd hvor man ble spurt om hvem man foretrakk å dusje sammen med av en lesbisk/homofil av samme kjønn, heterofil av samme kjønn, heterofil av motsatt kjønn og lesbisk/homofil av motsatt kjønn. Det store flertallet foretrakk samme kjønn mens legning ikke hadde betydning.

Anonymkode: 895d4...465

Skrevet

En kvinne siden jeg er kvinne selv. Jeg føler meg veldig ukomfortabel når en mannlig vakt skal sjekke meg f eks på flyplassen. Det er jo en rask sjekk med klær, men det er ubehagelig uansett.

Skrevet

Som sex-fantasi, en mann kanskje.

Anonymkode: dd86d...e54

Utviklet seg til play-rape?

Anonymkode: e52e5...d1d

Gjest The Lost Dreamer
Skrevet

Fordi jeg lurer

Nå bare blander jeg meg inn, men jeg ville heller hatt ei dame enn en mann, uansett om vedkommende er hetero, bifil eller homofil. Det er ikke det at jeg hadde følt at mannen skulle ha angrepet meg eller at det hadde hvert ekstra intimt, men bare det at kvinnen selv har kvinnekropp. 

Skrevet

Jeg er kvinne og ville valgt mann , av erfaring, for de kjerringene (tollere og politi) er så jævla høytidelige og bitcher. Oppfører seg som sadomachochister omtrent.  Mennene vet at de må være ydmyke og høflige mot en dame de ransaker/kroppsvisiterer på utsiden og innsiden ellers får de trakasseringsrapport på seg. Min erfaring er derfor at mennene ihvertfall prøver å gjøre prosessen menneskelig og respektfull.

Anonymkode: 49c25...d10

Skrevet

Jeg er kvinne og ville valgt mann , av erfaring, for de kjerringene (tollere og politi) er så jævla høytidelige og bitcher. Oppfører seg som sadomachochister omtrent.  Mennene vet at de må være ydmyke og høflige mot en dame de ransaker/kroppsvisiterer på utsiden og innsiden ellers får de trakasseringsrapport på seg. Min erfaring er derfor at mennene ihvertfall prøver å gjøre prosessen menneskelig og respektfull.

Har du opplevd det som ts skisserer i HI mange ganger siden du kan uttale deg så bastant som du gjør?

• Liker 1
Skrevet

Og kroppsvisitert uten klær...

Hadde du ønsket at en mann eller kvinne gjorde jobben?

Og er du mann eller kvinne selv?

Bare for å pirke litt:
 Det er ikke bare kriminelle som blir ransaket altså....

Anonymkode: 3fd49...2ba

Skrevet

Helt enig. Har utrolig dårlige erfaringer med kvinnelige flyplasstollere både i Norge og utlandet. Tør ikke tenke på hvordan politiet hadde behandlet en...

Anonymkode: 09329...2ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...