Gå til innhold

Jeg vet ikke hva som feiler hunden min. jeg er så vanvittig lei meg :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

På onsdag kveld skulle han legge seg i buret sitt for å sove som vanlig, plutselig skjedde det noe jeg aldri har sett før. Sjeldent så får han sånn pustegreie, han er en liten hund og det er vanlig at de får det innimellom, slapp gane, eller noe. Og det varer i noen få sekunder så går det over. 
Men den kvelden begynte det og varte i tre sekunder, plutselig lå hunden på ryggen og klarte ikke å stå, det minnet meg om epilepsianfall men han ristet ikke, alle fire labber var inntil kroppen og han ble skrøpelig.
Fant ikke ro noe sted, og vet ikke hvordan men vi kom oss gjennom natten. På morgenen var han like ille.
Jeg tok han med til veterinæren som sjekket han og kom fram til at det er noe i øret hans som fikk han til å bli slik, det ligger i nervesystemet. Jeg husker ikke alt, fordi jeg gråt og var lei meg.
Fikk sprøytemedisin hos han igår, og jeg skulle fortsette å gi han tabletter idag.
Han sa også at bedringen vil kunne sees i løpet av dagen igår. Han var litt bedre, gikk litt bedre men fortsatt slapp og med ryggen opp liksom, han gikk fortsatt ikke normalt.

Imorges var han som igår før vi reiste til vet, altså like ille.

Det gjør så vondt inni hjertet mitt, jeg føler ikke at han blir bedre.

Jeg tok han med til en annen vet istad, hun sjekket ham, stakkars lille hunden min, måtte gjennom sjekking igjen :( Hun kunne ikke svare på hva det er med ham. Skal ta blodprøve først, så røntgen om det trengs, men fikk beskjed at de skal finne ut hva som feiler ham. Og nå sitter jeg hjemme og venter på tlf fra dem, redd som aldri før og klarer ikke å slutte å gråte. Dette er forferdelig vondt. :(

Anonymkode: f933b...b86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som hjertesvikt. Min hund hadde det, men levde med det i mange år :)

Anonymkode: a6b90...a4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...