Marcia Skrevet 11. desember 2015 #1 Skrevet 11. desember 2015 Jeg har glemt at datteren min skal i bursdag i kveld med cowboy- og indianertema. Rekker ikke å kjøpe et ferdig kostyme. Er det noen som har forslag til hvordan jeg kan lage et kostyme selv av hva jeg nå måtte finne i skuffer og skap?
lille..trille Skrevet 11. desember 2015 #2 Skrevet 11. desember 2015 Hvis hun har en brun kjole så kan dere kanskje bruke den. Masse farger (fjær?) i håret. Feks slik: https://www.google.com/search?q=indian+costume+homemade+ideas&espv=2&biw=1366&bih=667&source=lnms&tbm=isch&sa=X&sqi=2&ved=0ahUKEwiO1Zi80NPJAhUBORQKHZqAD2UQ_AUIBigB#imgrc=wlzNDXivpXLTjM%3A
Marcia Skrevet 11. desember 2015 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2015 Ja, det kan jo fungere. Blir kanskje ikke så lett å finne noe som kan fungere som fjær, da, men en brun kjole skal vi vel ha liggende.
Amarone Skrevet 11. desember 2015 #4 Skrevet 11. desember 2015 Har du treperler eller plastperler, så kan hun ha kjede, armbånd eller så kan det flettes inn i håret. Og om sveisen tillater det bør hun ha to fletter. Har hun mokkasiner, så fungerer det fint.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2015 #5 Skrevet 12. desember 2015 Indianere betegnes jo som urfolk, slik som samer. Kan man i likhet med indianerbursdag (der alle kler seg i indianerkostymer) arrangere samebursdag der alle kler seg i samekostymer (uten at noen på festen er samisk).Bare nyskjerrig! Anonymkode: d0d41...0ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå