Gå til innhold

Highwaist bukser på kraftige jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

image.thumb.jpg.93ec616c2cce9de293d1c129image.thumb.jpg.028f71e969a316eed303879cHva syns dere om highwaist bukser på kraftige jenter? Jeg er liker godt bukser med høyt liv! Føler at de holder inn magen litt og at jeg får lengre bein! (Er ganske lav...)

Øverste bilde er fra Google!

Endret av Nora-00
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Disse damene er ikke ''kraftig''. 

Anonymkode: 8fabc...60e

• Liker 18
Skrevet

Nå syns jeg du hadde funnet ganske horrible eksempler, men heller highwaist enn lowwaist.

Anonymkode: d7991...11d

• Liker 7
Skrevet

Jeg synes det er mye finere enn om magen henger utafor

• Liker 6
Skrevet

Jeg sverger til bukser med høyt liv, og synes høyt liv passer til de som er overvektige bedre enn low waist. Sant skal sies var ikke positurene til jentene i disse bildene noe heldig. Om du vil skjule magen ville jeg ha styrt unna magetopper, da det fremhever magen.

Anonymkode: f0c3e...8f7

• Liker 13
Skrevet

Stor og flott er ingen problem. Jeg ville hatt en annen topp på det bildet av deg.

Så modig du er med tanke på at enkelte her inne kan være ganske så stygge i kjeften.

Nå syns jeg du hadde funnet ganske horrible eksempler, men heller highwaist enn lowwaist.

Er det å være "stor", kraftig eller overvektig horribelt nå også da ? Hva er det for en måte omtale andre mennesker på ?

Skrevet

Buksene er jo helt fine, men de korte toppene... næhhh!

(For ordens skyld er jeg tjukk selv, men jeg hadde aldri ikledd meg en topp som viste magen på det viset. Buksene kunne jeg derimot godt ha brukt, jeg liker å stappe valkene godt nedi. ;) )

Anonymkode: 25ef7...a4c

• Liker 19
Skrevet

Stor og flott er ingen problem. Jeg ville hatt en annen topp på det bildet av deg.

Så modig du er med tanke på at enkelte her inne kan være ganske så stygge i kjeften.

Er det å være "stor", kraftig eller overvektig horribelt nå også da ? Hva er det for en måte omtale andre mennesker på ?

Nei, horrible i form av magetopper. Det ser forresten horribelt ut på alle kroppsfasonger...

• Liker 8
Skrevet

Eh,  den effekten de gir deg er minimale sammenlignet med at de presser alt på kroppen din. 

Vil du se ok ut må du sette lag på lag. Jeg forstår ikke hvorfor veldig kraftige kvinner blir såret av at man sier det, men det er standard rådet for de med "litt hofter/mage" .. 

Anonymkode: 31f96...507

• Liker 4
Skrevet

Jeg er for, så lenge toppene dekker hele magen. Jeg synes også det ser penere ut med mørkere enn lysere farger.

Uansett er det sjeldent jeg reagerer på hva overvektige har på seg fordi de er overvektige, da handler det om dårlig stil enten man er tynn, medium eller stor. 

• Liker 11
Skrevet

Nei, horrible i form av magetopper. Det ser forresten horribelt ut på alle kroppsfasonger...

Flott av vi fikk oppklart det :)

Takk !

Skrevet

Det ser helt jævelig ut.

Kom med forslag til bedre klesstil da.

Skrevet

Kom med forslag til bedre klesstil da.

Hvorfor skal jeg det?

Skrevet

Syns det er finest med highwaist på jenter på den størrelsen du viser til. Men ville gått for mørke bukser. Synes det er mest flatterende. I tillegg ville jeg anbefale å droppe magetopp. Synes de aller første burde holde seg unna det på generel basis. Er få jeg som som kler det etter min mening :)

Anonymkode: 55857...ddd

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor skal jeg det?

Fordi det er lettere å taste noen dårlige ugjennomtenkte kommentarer enn en konstruktiv en.

Skrevet

Foretrekker også highwaist-bukser, da jeg også er ganske lav. Men, for at det skal bli en illusjon av lengre ben trenger du at toppen skjuler hvor benene dine stopper, altså at den går ca ned til hoftene. :) 

Anonymkode: 0c768...c36

• Liker 3
Skrevet

Fordi det er lettere å taste noen dårlige ugjennomtenkte kommentarer enn en konstruktiv en.

Nei, jeg tror at Kratt ville bare hjelpe ts med sin tråd som handlet om HW bukser. Hva er problemet? 

Ts vet kanskje allerede hva hun kler, men hun lurer vel på akkurat disse buksene da.

• Liker 1
Skrevet

Men nå var det vel ikke det ts spurte om, var det vel :)

Skrevet

Men nå var det vel ikke det ts spurte om, var det vel :)

Foretrekker litt gjennomtenkte kommentarer jeg da. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...