Gjest Valhalla Skrevet 4. oktober 2004 #1 Skrevet 4. oktober 2004 Sjekk ut denne flash presentasjonen, den varer i ca. 5 minutter. Budskapet i filmen er riktig,men det er viktigere hvordan denne flash animasjonen er satt sammen. Godt arbeid synes jeg. http://kerrylied.com/otherdocs/flash.htm
Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2004 #2 Skrevet 5. oktober 2004 Noen som begynner å få panikk? Ikke rart, kanskje, vi så jo hvordan Kerry bykset fram på målingene etter at kandidatene faktisk fikk diskutert litt politikk...
Gjest gjest1 Skrevet 5. oktober 2004 #3 Skrevet 5. oktober 2004 Det er så teit hvordan de holder på under valgkampanjene sine der borte hos "Storebror" synes jeg. Der går det på trynefaktor, penger, evnen til å se "Presidentish" ut, scenevanthet og hvor mye dritt du kan klare å grave opp om dine motstandere. Veldig seriøst? NOT :o Jeg har tatt en del salgskurs og det vi ALLTID lærer er at du ikke skal slenge dritt om konkurrentene, fordi det svekker din egen troverdighet. Gjelder visst ikke der borte det...
Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2004 #4 Skrevet 5. oktober 2004 Romantisering av Vietnamkrigen ja...så lavt kan man også synke. Føler med de som trodde de kjempet for Amerika og frihet.
Timian Skrevet 5. oktober 2004 #5 Skrevet 5. oktober 2004 Romantisering av Vietnamkrigen ja...så lavt kan man også synke. Føler med de som trodde de kjempet for Amerika og frihet. Akkurat det samme reagerte jeg på! Gripende, ja! Men hva med alt som ligger bak!? Det så mer ut som en "all american movie"! Det er visst lett å glemme at det var mye annet forferdelig som skjedde! Og når det gjelder valgkampen... Ja, hvem er det EGENTLIG vi skal "heie" på?? Jeg har like liten tro på begge to! Dessverre!
Gjest Valhalla Skrevet 5. oktober 2004 #6 Skrevet 5. oktober 2004 Akkurat det samme reagerte jeg på! Gripende, ja! Men hva med alt som ligger bak!? Det så mer ut som en "all american movie"! Det er visst lett å glemme at det var mye annet forferdelig som skjedde! Det var det som var poenget mitt. Et godt stykke propaganda.
Timian Skrevet 5. oktober 2004 #7 Skrevet 5. oktober 2004 Håper bare amerikanere flest kan klare å være mer nyanserte i sitt syn på dette temaet! Tror det er noe som apellerer sterkt til mange!
Gjest Valhalla Skrevet 5. oktober 2004 #8 Skrevet 5. oktober 2004 Han har tapt svært mye på å bringe Vietnam inn i valgkampen. Han burde vite at hans oppførsel etter krigen ville komme tilbake og bite han i rumpa.
Gjest Hillary.. Skrevet 5. oktober 2004 #9 Skrevet 5. oktober 2004 Jeg har tatt en del salgskurs og det vi ALLTID lærer er at du ikke skal slenge dritt om konkurrentene, fordi det svekker din egen troverdighet. Gjelder visst ikke der borte det... Hvis det er kameraten din som forteller dritt om noen andre, så kjøper du hans produkt. Bush er (som)kameraten til mange amerikanere.
Gjest Valhalla Skrevet 5. oktober 2004 #10 Skrevet 5. oktober 2004 Hvis det er kameraten din som forteller dritt om noen andre, så kjøper du hans produkt. Bush er (som)kameraten til mange amerikanere. Og hvis de opplysningene kameraten har gitt stemmer har du tjent på det.
Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2004 #11 Skrevet 5. oktober 2004 Og hvis de opplysningene kameraten har gitt stemmer har du tjent på det.' Og hvis de ikke stemmer, så har både du og kameraten din leggen full av bæsj (må ikke forveksles med Bush)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå