AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #1 Skrevet 11. desember 2015 Han har litt trang forhud, som gjør at han får vondt hvis jeg runker hardt. Tips til teknikk? Anonymkode: ac41a...52f
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #2 Skrevet 11. desember 2015 Om han er ung kan det jo være han vokser det av seg :-) Hvor gammel er han ? Anonymkode: 5bc33...596
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #3 Skrevet 11. desember 2015 Om han er ung kan det jo være han vokser det av seg :-) Hvor gammel er han ?Anonymkode: 5bc33...59626, han sier den alltid har vært sånn. Det plager han ikke under sex da, men hvis den har vært i slapp tilstand og han plutselig får stå så får han kjempevondt når jeg drar den hardt bakover. Anonymkode: ac41a...52f
Gjest Coolaid Skrevet 11. desember 2015 #4 Skrevet 11. desember 2015 Det beste tipset er mye spytt eller enda bedre, et godt glidemiddel. Og så husk at runking er ganske kjedelig dersom man ikke gjør noe mer ut av det. Tenk massasje.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #5 Skrevet 11. desember 2015 Han kjenner nok kølla si bedre enn oss her inne, så spør han om hvordan han liker det. Anonymkode: 44db1...452 2
Peter007 Skrevet 11. desember 2015 #6 Skrevet 11. desember 2015 Han har litt trang forhud, som gjør at han får vondt hvis jeg runker hardt. Tips til teknikk?Anonymkode: ac41a...52fSuge litt først det hjelper.Dette er en ung mann så det er ikke uvanlig "strengen" på undersiden av kukhodet er stram. Hos mange menn ryker den etter en hard bruk. Dette både runking og pentrering i trange fitter. De fleste "strengerne" vil også tøye seg unasett.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #7 Skrevet 11. desember 2015 Suge litt først det hjelper.Dette er en ung mann så det er ikke uvanlig "strengen" på undersiden av kukhodet er stram. Hos mange menn ryker den etter en hard bruk. Dette både runking og pentrering i trange fitter. De fleste "strengerne" vil også tøye seg unasett.Seriøst? Men jeg tror ikke det er strengen, tror det er selve huden. Man må få den i en spesiell posisjon for å få den bak hodet. Når det først er der så funker den optimalt, og da får den strekt seg litt slik at den kan runkes. Men man må være litt forsiktig, den glir ikke så lett frem og tilbake som andre forhuder. Anonymkode: ac41a...52f
Ragnar89 Skrevet 11. desember 2015 #8 Skrevet 11. desember 2015 Suge litt først det hjelper.Dette er en ung mann så det er ikke uvanlig "strengen" på undersiden av kukhodet er stram. Hos mange menn ryker den etter en hard bruk. Dette både runking og pentrering i trange fitter. De fleste "strengerne" vil også tøye seg unasett.Strengen skal være der og skal ike ryke. Dethender den gjør det nder voldsom sex, men da skal den gro igjen.Det går fint an å runke uten å dra forhuden helt tilbake, TS
Peter007 Skrevet 11. desember 2015 #9 Skrevet 11. desember 2015 Seriøst? Men jeg tror ikke det er strengen, tror det er selve huden. Man må få den i en spesiell posisjon for å få den bak hodet. Når det først er der så funker den optimalt, og da får den strekt seg litt slik at den kan runkes. Men man må være litt forsiktig, den glir ikke så lett frem og tilbake som andre forhuder. Anonymkode: ac41a...52fJeg vet ikke hvor mye faglig bakgrunn eller erfaring du har. Ja når den kommer bak kukhodet ligger forhuden der til en hvis grad avhengig hvor stram den er. Videre hvor fuktig kukhodet er. Forhuden blir mer tøyelig når smørevæsken eller fittesaften sauser den inn."Strengen" har stor innvirkning på hvor stam forhuden er. Det er vanligvis strekken i "strengen som frembringer eventuell smerte når forhuden skyves tilbake.
Peter007 Skrevet 11. desember 2015 #10 Skrevet 11. desember 2015 Strengen skal være der og skal ike ryke. Dethender den gjør det nder voldsom sex, men da skal den gro igjen.Det går fint an å runke uten å dra forhuden helt tilbake, TS Det er ikke helt riktig at "strengen" gror på plass/sammen som den var. Den gror igjen, dvs. såret i strengen gror men det som er slitt av gror ikke helt sammen. Den vil bli ikke bli som før den røyk. Da men den repareres som en gjør en sene som ryker og det har ikke sett blitt gjort. Men at den er røket spiller ingen rolle. For mange menn er det bedre med røket "streng" etter at såret er grodd.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #11 Skrevet 11. desember 2015 Hei ! =) Jeg har også har trang forhud, runke så langt det lar seg gjøre.. Altså, jeg får ikke forhuden bak! Selv om jeg har vært operert engang for det ( i fjor) . Det er null stress å runke.. Har ikke så mye å si om man ikke får forhuden helt tilbake eller ikke! Anonymkode: f447c...2a5
Ragnar89 Skrevet 11. desember 2015 #12 Skrevet 11. desember 2015 Det er ikke helt riktig at "strengen" gror på plass/sammen som den var. Den gror igjen, dvs. såret i strengen gror men det som er slitt av gror ikke helt sammen. Den vil bli ikke bli som før den røyk. Da men den repareres som en gjør en sene som ryker og det har ikke sett blitt gjort. Men at den er røket spiller ingen rolle. For mange menn er det bedre med røket "streng" etter at såret er grodd.Eller ta en fimoseoperasjon der man bare gjør forhuden romsligere. Ikke alle trenger å fjerne forhuden helt. Må være bedre det enn å få strengen til å ryke under sex
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå