AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #1 Skrevet 11. desember 2015 Vi venter vårt første barn i april 2016, så jeg er omkring halvveis gravid.I de siste ukene har lillepus som egentlig har vært veldig "pappadalt" begynt å bli veldig opptatt av meg. Hun følger etter meg og vil ligge og kose på fanget /magen hele tiden. Hun slikker også plutselig veldig mye på meg.Kan det være fordi jeg er gravid? Merker katter sånn?Tenker kanskje jeg er blitt mer "romslig" å ligge på og kanskje litt varmere, men uansett. Anonymkode: 8d608...a25
Gjest StripeyPanda Skrevet 12. desember 2015 #2 Skrevet 12. desember 2015 Det er ingen "scientific proof" på slikt, men har hørt om mange tilfeller hvor eier er gravid, syk (fysisk/psykisk), noe er på ferde etc., hvor hunden eller katten har endret oppførsel. Så ja, de kan nok merke noe !
Mis(s)Understood Skrevet 12. desember 2015 #3 Skrevet 12. desember 2015 Ikke aldeles umulig at hun reagerer på den endrede lukten av deg. Annen hormonell sammensetning som speiles i din egen kroppslukt.
Gjest snoopy_93 Skrevet 12. desember 2015 #4 Skrevet 12. desember 2015 Jeg vil tro det. Jeg har en katt som ikke vil ligge i fanget. Men de gangene jeg har vært helt ute å kjøre psykisk har han lagt seg i fanget mitt og malt masse.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2015 #5 Skrevet 12. desember 2015 Kanskje litt gravidhormonene som kikker inn her, men ntååå!Jeg blir helt rørt av hvor fine dyr katter er! Anonymkode: 8d608...a25 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå