Gjest woman in black Skrevet 10. desember 2015 #1 Skrevet 10. desember 2015 Vil gjerne høre dine nyttårsforsetter for 2016 Selv vil jeg gjerne bli en bedre person på flere måter og også bli bedre i jobben min. Mine nyttårsforsetter er: -Si unnskyld for dumme ting som har blitt sagt/gjort -Kutte ut all småsnakk om andre (mye snakking bak andres rygg i butikken hvor jeg jobber) -Jeg vil bli enda bedre i jobben min ved å lese relevant stoff og søke informasjon hvis det er noe jeg er usikker på. Jeg vil også spørre kollegene mine mer hvis det er noe jeg lurer på. -Jeg vil gjøre alt i min makt for at kundene skal føle at de blir sett og at de får hjelp til det de måtte ønske. -Tålmodigheten min må bli bedre, og jeg skal svare kundene på en måte som gjør at de føler at de ikke er til bry eller i veien Føler alt dette er realistiske mål som jeg virkelig vil gå inn for i det nye året
Kittykat Skrevet 11. desember 2015 #2 Skrevet 11. desember 2015 * Få et bedre kosthold og bli mer aktiv. Det er jo et klisje`-nyttårsforsett, men for min egen helse så håper jeg at jeg klarer det.* Være mer sparsommelig* Være mer tålmodig* Bli flinkere i jobben min
Velasq Skrevet 11. desember 2015 #3 Skrevet 11. desember 2015 - Stresse ned- Jobbe litt mindre- Være en bedre mamma- Klemme mere på mannen
Fredsmegleren Skrevet 11. desember 2015 #4 Skrevet 11. desember 2015 The same procedure as every year, James!
Gjest woman in black Skrevet 11. desember 2015 #5 Skrevet 11. desember 2015 - Stresse ned- Jobbe litt mindre- Være en bedre mamma- Klemme mere på mannenå klemme mer på mannen må være det koseligste nyttårsforsettet jeg har hørt til nå!
Gjest morhjertegod Skrevet 11. desember 2015 #6 Skrevet 11. desember 2015 -Begynne med Yoga igjen.-Ikke baksnakke eller fare med sladder ( stort sett flink, men innimellom lar jeg meg rive med)- Leve etter "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv"- man kan alltids bli snillere.- Bli flinkere til å lage mat, tørre mer, utvide horrisonten. - Fortsette med trening, mindre sukker, flere turer på fjellet.-Lev nå, reise mye, man vet ikke hvor lenge man kan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå