AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #1 Skrevet 10. desember 2015 Hei Jeg sluttet på microgynon 10 November, hadde mensen som vanlig(fikk den ca 15 November), også fikk jeg EL 2 uker etter(25-26-27NOV). Går nå å venter på mensen, som i følge min beregning skal komme alt fra idag tom 14 Desember, om syklusen min er den samme sm den var på pille brettet.Når tror dere jeg kan teste meg? Har veldig metallsmak i munnen, treg mage, også vært litt kvalm. Føler meg også 10 ganger større enn normalt, men dette kan jo bare være "ønsketenkninger"... Anonymkode: 96b26...547
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #2 Skrevet 10. desember 2015 To uker etter sist samleie. Anonymkode: 9a364...ce4
Gjest L´issi Skrevet 11. desember 2015 #3 Skrevet 11. desember 2015 Vil anbefale IKM-dagen eller senere.. Hvis ikke kan du få deg noen unødvendige slag i tryne (negativ test) da det ikke er alle som produserer HCG tidlig Skjønne godt det kan være vanskelig å vente, men sjansen for å få korrekt resultat er større Lykke til
solstråle;) Skrevet 11. desember 2015 #4 Skrevet 11. desember 2015 Jeg testet svakt positiv med test tidlig strimmel 5 dager før ikm, og positivt 4 dager før ikm med clearblue ukeindikator test 😊 (mistet desverre i exu i uke 7+0). Så jeg ville testet 😊
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #5 Skrevet 13. desember 2015 Jeg testet svakt positiv med test tidlig strimmel 5 dager før ikm, og positivt 4 dager før ikm med clearblue ukeindikator test 😊 (mistet desverre i exu i uke 7+0). Så jeg ville testet 😊Skulle hatt mensen igår/idag, men har ikket kommet enda. Jeg tenker jo også at det kan ha noe med at det ikke er lenge siden jeg sluttet på pilla :o Tenkte å teste imorgen også eventuelt i slutten på uken, hva tror du om det? :o Syntes dette er vanskelig, ettersom det er første gangen vi prøver Anonymkode: 96b26...547
solstråle;) Skrevet 14. desember 2015 #6 Skrevet 14. desember 2015 Skulle hatt mensen igår/idag, men har ikket kommet enda. Jeg tenker jo også at det kan ha noe med at det ikke er lenge siden jeg sluttet på pilla :o Tenkte å teste imorgen også eventuelt i slutten på uken, hva tror du om det? :o Syntes dette er vanskelig, ettersom det er første gangen vi prøver Anonymkode: 96b26...547Varierer veldig på hvor fort hcg nivået stiger ved en graviditet, noen tester positivt tidlig andre må vente litt 😊 jeg ante ikke at jeg ville teste positivt så mange dager før ikm, men hørt om flere som har gjort det, enda hcg nivået mitt ikke var høyere enn 115 sa jeg ble operert for exu.. men de fleste tester skal kunne slå ut etter ikm, så i teorien skal du kunne teste positivt dersom du er gravid nå 😊 dersom den er negativ men TR fortsatt ikke er kommet ville jeg testet etter noen dager 😊 krysser fingrene for deg👌
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå