Gå til innhold

Elsker?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mannen min har ikke behov for sex og er ikke interessert i sex.

Jeg derimot, elsker sex! Er alltid klar og kåt, men hva hjelper vel det når du har en mann som absolutt ikke vil. Ikke er han villig til å gjøre noe med det heller.

Jeg går i tankene om en elsker, jeg savner å bli tilfredsstilt og være kåte sammen med noen. Kjenne på en orgasme og bare ha det deilig! Kjenne noen berøre mine erogenesoner...

Hvor finner jeg en? Jeg er ikke interessert i noe annet. I første omgang kun for en natt...

(Mannen er innforstått med mitt ønske).

Anonymkode: 42432...1e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøvd å snakke med mannen din om behovene og eventuelle løsninger? type åpent forhold, swinging etc.
mener det finnes visse forumer på nettet for utro som søker utro. vet ikke navnet.

Skrevet

Med at han er inneforstått med ditt ønske, mener du at han er for et ikke-monogamt forhold? Eller mener du han veit du er missfornøyd? Det er viktig dette snakkes om og han aksepterer det før du gjør noe mer.

Det letteste er å finne noen på nettet. Der er det mange å velge mellom og du kan unngå felles bekjente. 

• Liker 1
Skrevet

Eksisterer masse nettsider o.l. som kan hjelpe deg. Nakenprat, fetlife, cupido osv. Samt Tinder - mulighetene er mange.

Du vil nok ikke ha et problem med å finne en mann som viser full forståelse for situasjonen din.

Skrevet

Jeg kjenner meg så gruelig igjen i hva du skriver, samme issue her...

Victoriamilan er kanskje noe for deg?

Anonymkode: 0a673...929

Skrevet

Jeg melder meg frivillig :)

Skrevet

Jeg kjenner meg så gruelig igjen i hva du skriver, samme issue her...

Victoriamilan er kanskje noe for deg?

Anonymkode: 0a673...929

Personlig synes jeg Victoriamilan er en drittside.

Har hatt mer hell med enkle, gratis sider som nakenprat og gaysir (ettersom jeg svinger begge veier) - nok av villige menn begge steder, og enkelte er ganske hyggelige og all right'e også. Bruk litt tid til å finne ut litt om fyren sånn at du ikke ender opp med en "tullebukk" (for å bruke et pent uttrykk). 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...