AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #1 Skrevet 10. desember 2015 ..er at mannen vil slikke meg! Mmmm...2.5 år siden sist og en eneste gang.Drømte en natt at jeg var sammen med to homoer, betalte han ene for å slikke meg. Magisk! PS! Vokser brasiliansk hver 5 uke og er renslig. Anonymkode: f329e...7ff
Kattekvinne Skrevet 10. desember 2015 #2 Skrevet 10. desember 2015 Vet han at du liker det så godt? Du kan jo si du ønsker deg det til jul med et lekent smil. Men om han ikke vil, ikke mas. Man skal ikke bli presset til å gjøre seksuelle handlinger, det skal skje av egen fri vilje. 1
Katten.2.0 Skrevet 10. desember 2015 #3 Skrevet 10. desember 2015 Uff. Føler med deg.Hvorfor slikker han ikke deg?
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #4 Skrevet 11. desember 2015 What, du er sammen med en mann som ikke har slikket deg på 2.5 år???!!!! Må være kjedelig sexliv, giddaløs og hensynsløs mann! Håper han i det minste fingrer deg mye og knuller deg i timesvis!En mann som ikke slikker er dealbreaker for min del, har heldigvis aldri møtt på en av dem Anonymkode: 27810...31e 1
helt_vanlig_mann Skrevet 11. desember 2015 #5 Skrevet 11. desember 2015 Og slikking som er så deilig, høre og kjenne hvordan henne nyter....Jeg har ikke helt skjønt menn som ikke vil. 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #6 Skrevet 11. desember 2015 Min ex slikket meg ikke, han påstod jeg hadde utflod og at det var ekkelt. Ja, jeg hadde utflod men dette var under graviditeten. Selv da jeg var nydusjet og skulle gå mot han med musa, bare snudde han seg vekk. Jeg sugde han ofte, men han ville ikke slikke meg.Eneste mannen som ikke har villet slikket meg. Har vært med flere typer og de har elsket å slikke meg. Noe turn off med menn som ikke liker kjønnet mitt, så nei takk til en mann som ikke slikker Anonymkode: 8d548...5e1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå