Gjest miriambeijb Skrevet 4. oktober 2004 #1 Skrevet 4. oktober 2004 hvorfor er bollemus bedre enn vanlig mus liksom?
Tusenfryd Skrevet 5. oktober 2004 #2 Skrevet 5. oktober 2004 Hvorfor er blondiner bedre enn brunetter? Hvorfor er sjokolade bedre enn lakris? Smak og behag, vi er heldigvis alle forskjellige.
Martha Stewart Skrevet 5. oktober 2004 #3 Skrevet 5. oktober 2004 hvorfor er bollemus bedre enn vanlig mus liksom? Er dette en spøk...?
Zaphirre Skrevet 5. oktober 2004 #4 Skrevet 5. oktober 2004 Hørt det flere ganger, at det er mykere, men det stjeler av lengden på mannens manndom. Selvsagt så er det forskjell på folk... Heldigvis..
Gjest gjest1 Skrevet 5. oktober 2004 #5 Skrevet 5. oktober 2004 Hørt det flere ganger, at det er mykere, men det stjeler av lengden på mannens manndom. Selvsagt så er det forskjell på folk... Heldigvis.. Trodde bollemus bare viste til et mer markert skamben, jeg? Det kan da umulig være mykere?
LilleBille Skrevet 5. oktober 2004 #7 Skrevet 5. oktober 2004 Her er det flere forskjellige varianter....
Sandman Skrevet 5. oktober 2004 #9 Skrevet 5. oktober 2004 Trodde bollemus bare viste til et mer markert skamben, jeg? Det kan da umulig være mykere? Riktig observert, Possum.....med en skikkelig bollemus, blir det rene skjære knokkel-sexen.
Sandman Skrevet 5. oktober 2004 #10 Skrevet 5. oktober 2004 hvorfor er bollemus bedre enn vanlig mus liksom? Til knulling er den ikke noe bedre enn vanlige, men som objekt for kamuflert ni-stirring på stranda i Syden, av menn iført mørke eller reflekterende solbriller, egner den seg utmerket.
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #11 Skrevet 6. oktober 2004 hvorfor er bollemus bedre enn vanlig mus liksom? Å du er hvor gammel? 12? dette er slik som 16 årige gutter skryter av. de ar o sett/hørt så mye på p-film og blader.
lizzy x Skrevet 6. oktober 2004 #12 Skrevet 6. oktober 2004 ja,tenkte aldri over sånt,men det trur jeg er en guttegreie...at dama har bollemus eller ikke,men har fått inntrykket av at det er det beste..ikke vet jeg
Gjest Lilleulv Skrevet 6. oktober 2004 #13 Skrevet 6. oktober 2004 Har aldri hørt at bollemus er best, men har hørt at det er en smaksak. Har også hørt at bollemus er et skjellsord... så jeg har liksom ikke helt forbundet det med noe positivt.
Carmen_ Skrevet 6. oktober 2004 #14 Skrevet 6. oktober 2004 Har aldri hørt det... Og hvordan ser det ut egentlig? :-?
-Fisken- Skrevet 6. oktober 2004 #15 Skrevet 6. oktober 2004 Har aldri hørt det... Og hvordan ser det ut egentlig? :-? Jeg fikk svaret her: Her er det flere forskjellige varianter....
Carmen_ Skrevet 7. oktober 2004 #16 Skrevet 7. oktober 2004 Jeg fikk svaret her: hehe... ja jeg har det ikke
lizzy x Skrevet 7. oktober 2004 #17 Skrevet 7. oktober 2004 æææsj,kan da aldri tenke meg til at det var ekte......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå