AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #1 Skrevet 10. desember 2015 Om jeg skulle hatt sex og gjort ei jente fra utlandet gravid, kan jeg bli "tvunget" enten av Norge eller det landet jeg var i til å betale (child-support)?Jeg var i England i sommer og gjorde en stor feil i å ikke ha på kondom en av gangene jeg hadde sex. Aner ikke noe om jenta eller om hun faktisk kan ha blitt gravid, men jeg har plutselig begynt å undre på om hvor alvorlig dette kunne ha blitt. Anonymkode: 470c6...c71
Pterinochilus Skrevet 10. desember 2015 #3 Skrevet 10. desember 2015 Jeg synes strengt tatt at det er bekymringsverdig at du er mer bekymret over eventuelle økonomiske utlegg du kan få, snarere enn det faktum at du kan ha en sønn eller en datter et sted i England som kommer til å vokse opp uten en far! 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #4 Skrevet 10. desember 2015 Lovene i det landet personen oppholder seg gjelder mht. Seksualitet. Når personen kommer til Norge gjelder Norske lover, i tillegg.Se til kvinnen som kom til Norge for en tid tilbake med en 23 år gammel mann, ett barn på armen og ett i magen. Var hun 14 år? Der griper politiet. Anonymkode: f6db8...dd1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #5 Skrevet 11. desember 2015 Lovene i det landet personen oppholder seg gjelder mht. Seksualitet. Når personen kommer til Norge gjelder Norske lover, i tillegg.Se til kvinnen som kom til Norge for en tid tilbake med en 23 år gammel mann, ett barn på armen og ett i magen. Var hun 14 år? Der griper politiet. Anonymkode: f6db8...dd1Hææ? har du svart i riktig tråd?TS: Jeg vet faktisk ikke svaret på spørsmålet ditt, men har vansker med å se hvordan det skulle løst seg i praksis. Anonymkode: 72508...03a
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #6 Skrevet 11. desember 2015 Jeg synes strengt tatt at det er bekymringsverdig at du er mer bekymret over eventuelle økonomiske utlegg du kan få, snarere enn det faktum at du kan ha en sønn eller en datter et sted i England som kommer til å vokse opp uten en far! Greit nok, men da var det ikke akuratt et spørsmål om hva som er "best" moralsk sett jeg lurte på heller. Jeg er åpenbart ikke klar til å bli en far ennå (som du ser av hva jeg prioriterer), og vil ikke ødelegge karierren nå (noe som også betyr verre økonomisk situasjon for mine evt. fremtidige barn også) samt relasjoner med familien. TS Anonymkode: 470c6...c71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå