Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2004 #1 Skrevet 4. oktober 2004 lærer dere aldri. det slår aldri feil. hver gang det blir en "se og hør" historie her inne blir den stengt. Nå sist carew-saken. skadefryden og vi vet hvasom har skjedd er ille her inne.
Gjest gjest1 Skrevet 5. oktober 2004 #2 Skrevet 5. oktober 2004 Som i et hvilket som helst selskap hvor man kommer sammen og skravla går over en kaffekopp eller et glass vin. Bare at her inne skriver man det i stedet for å snakke om det. Alle liker å ha meninger i saker som dette, så sånn vil det alltid være. Er det så galt å sladre litt i ny og ne da? Vi gjør det vel alle...
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #3 Skrevet 6. oktober 2004 Jeg vil unngå slike kafeslabberas, om det går ut på å diskutere navngitte personer og alt dere "vet" om denne personen. Det er ikke sladder, men ondsinnhet. Kun til skade for disse personer.
Gjest gjest1 Skrevet 6. oktober 2004 #4 Skrevet 6. oktober 2004 kaffeslaberaser går vel ikke ut på å sladre om personer, som du antyder. Det jeg sier er at når en eller flere personer samles, og en eller flere av personene har hengt seg opp i eller dannet seg meninger i saker som denne, så blir det sånn. Hvordan skal du kunne unngå det da? Isolere deg fra omverdenen - eller bare unngå å delta i samtalene dersom sladder dukker opp på agendaen..
Nelle Skrevet 6. oktober 2004 #5 Skrevet 6. oktober 2004 Det jeg synes er 10 ganger verre er at VG kjører dette Se og Hør-kaffeslabraset opp på førsteside etter førsteside!!! DET får meg virkelig til å SPY! Nelle
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #6 Skrevet 6. oktober 2004 Det er jo hver gang det kommer ut se og hør, så blir tråder her inne stengt. det som står i (meste)i bladene er jo slike ting vi helst ikke vil vite om folk. her inne skrives det som ikke se og hør vet. Alle vet noe om personer. det er sjikane på det groveste. snakker meg om hermetikkhjerner. skulle ikke tro de ar noe annet å gjøre på enn å sladre om andre folk og lese ukeblader. hadde det vert ungdommer, men de fleste påstår o de er voksne reflekterte mennesker. jeg hopper over sladder i vg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå