Gå til innhold

Spørre daten hva han tenker videre med oss? For tidlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og daten har kjent hverandre lenge nå. Vi hadde en liten pause med dating pga diverse grunner (begge slet litt med private ting). Så tok det seg opp igjen. Jeg spurte hva han tenkte om oss og oss i fremtiden. Han sa han ikke hadde fått tenkt så mye på det pga det nevnt over. Han sa han gjerne ville fortsette som før også se an. Vi ble enig om å prate om dette regelmessig slik at den ene slipper å bli såret og vi kan si i fra tidlig hva vi tenker/føler. Nå har vi møttes 3 ganger siden, og jeg lurer på om jeg skal spørre neste gang vi treffes? Spørre hva han tenker, om han har endret noen meninger ol?. 

Det er litt avstand mellom oss, så vi får ikke sett hverandre flere ganger i uken. Er det for tidlig å ta samtaleemnet på banen igjen eller skal jeg fyre løs? Jeg vil jo helst ikke gå lenger enn jeg må og lure på hva det blir til og om hva han tenker. 

Anonymkode: 04769...fbb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge har dere holdt på da? Eller datet?

Anonymkode: 94bdc...dce

Skrevet

Hvor lenge har dere holdt på da? Eller datet?

Anonymkode: 94bdc...dce

Har holdt på i 5mnd, en måned gikk til "pause". 

Anonymkode: 04769...fbb

Skrevet

At folk er usikker og må se an er aldri et godt tegn, dessverre. Og 5 mnd er lenge å "se an". 

Anonymkode: 11f88...ff5

• Liker 1
Skrevet

Synes iallfall ikke det er for tidlig å spørre om hva han faktisk tenker eller ønsker å oppnå med deres relasjon.
Bedre å få et svar, før det eventuelt går enda flere måneder og man fremdeles "ikke vet" :-)

Skrevet

Enig med at 5 mnd er lenge å se an, men du skriver jo ikke noe om hvor ofte dere møttes gjennom disse fem mnd? Var det to ganger i mnd, eller 4 ganger i uka? Om sistnevnte så syns jeg du kan spørre, men om førstnevnte så syns jeg det er for tidlig og brått på å spørre etter bare 3 ganger med gjennopptatt dating. Tar en del treff før man kan vite sånt

Anonymkode: 2a524...8bf

• Liker 1
Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Etter 5 mnd burde han være sikker i sin sak. Jeg hadde nok dumpa han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...