Gå til innhold

Leieboer som smeller med ytterdøra.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har leieboere som hver gang de skal gjennom ytterdøra må de smelle den hardt igjen så det rister i veggen. Stort sett snille gutter, men det er vel ikke helt bra for døra? Måtte skifte dørhåndtak etter forrige leieboer som og smalt igjen døra slik, er det noe vi bør si i fra om? ikke hatt leieboere så lenge...

Anonymkode: af17a...b0b

Videoannonse
Annonse
Gjest snoopy_93
Skrevet

Er vel bare å si ifra på en pen måte. :) 

Skrevet

Jeg har en lapp hengende det det står at døren skal låses og ikke smelles unødvendig. Funker bra det :-)

Anonymkode: c5f5f...0b0

Gjest morhjertegod
Skrevet

Kan du ikke bare montere dørstopper, en slik stang som gjør at døren lukker seg automatisk og som hintrer at man kan smelle den igjen? Koster jo ikke stort.

Skrevet

Kan du ikke bare montere dørstopper, en slik stang som gjør at døren lukker seg automatisk og som hintrer at man kan smelle den igjen? Koster jo ikke stort.

Dørlukker. En dørstopper tar imot døra når man åpner den, så den ikke smeller i veggen.

Anonymkode: 4303c...5d9

• Liker 1
Gjest incognita
Skrevet

"Hei gutter, fint om dere ikke smeller med døren, for da blir håndtaket løst! :-) "

Sånn.

Skrevet

Jeg hadde sagt i fra på en pen måte, ytterdører er dyrt.

Gjest morhjertegod
Skrevet

Dørlukker. En dørstopper tar imot døra når man åpner den, så den ikke smeller i veggen.

Anonymkode: 4303c...5d9

Du har helt rett, en dørlukker :o) Takk for rettelsen.

Skrevet

Jeg har en noe hissig nabo, og en dag sinnet tok henne ville hun gi uttrykk for dette ved å slå igjen ytterdøren sin. Men døren har dørlukker, så hun slet veldig med å få slått den hardt igjen. Det fungerer veldig dårlig med dørlukker! 

Anonymkode: 92f73...8f4

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en noe hissig nabo, og en dag sinnet tok henne ville hun gi uttrykk for dette ved å slå igjen ytterdøren sin. Men døren har dørlukker, så hun slet veldig med å få slått den hardt igjen. Det fungerer veldig dårlig med dørlukker! 

Anonymkode: 92f73...8f4

Skrevet

Samme problem i lavblokka jeg bor i. Virker som de fleste mennesker synes det er helt naturlig å smelle igjen døra etter seg enn å lukke den ordentlig. Jeg har nevnt det i settinger slik at folk skal bli mer obs. For det rister i leiligheten når folk gjør det. Ny leilighet. Dritlytt!

Anonymkode: 58bba...103

Skrevet

Samme problem i lavblokka jeg bor i. Virker som de fleste mennesker synes det er helt naturlig å smelle igjen døra etter seg enn å lukke den ordentlig. Jeg har nevnt det i settinger slik at folk skal bli mer obs. For det rister i leiligheten når folk gjør det. Ny leilighet. Dritlytt!

Anonymkode: 58bba...103

Ja, nye leiligheter er de verste. De slurver med isolasjonen når de bygger for å spare tid. Velkjent problem som har vært omtalt i avisene. Etter hvert skal du se det blir kaldere også. Lite isolasjon = stadig lenger oppvarmingstid.

Anonymkode: 6944f...661

Skrevet

Naboen sa fra til oss at vi smeller, og det gjorde vi jo, så jeg forstod henne og har sluttet med det. Trenger ikke være så komplisert, bare si fra du :) 

Anonymkode: fd81b...d18

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...