Gå til innhold

Tid mellom vielsen og middagen

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

Jeg bare lurte.......... hvor lang tid har dere mellom vielsen og middagen??? :roll::roll: :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vielsen begynner kl. 14.00. Beregner ca. 30-45 min. til dette inkl. div. musikalske innslag. Har etter vielsen beregnet ca. 15 min. til hilsninger, fotografering på kirketrappen osv. Ca. kl. 15 bærer det avgårde til fotografen. Dette tar rundt regnet en time. Regner med å ankomme mottakelseslokalet rundt kl. 16.30 (en del av turen foregår med kanefart). Middagen starter kl. 17.00.

Lykke til! :D

Gjest lilletroll
Skrevet

Vi hadde vielse 1300 og middag 1600

Skrevet

Vi har vilese klokken 14:00, og mottagelse 16:30. Middagen starter klokken 17:00.

Vi har ikke laget noe for våre gjester i mellomtiden. Er dette dumt? Gjestene må altså aktivisere seg selv fra 15:00 til 16:30.

Hva gjør dere andre? :roll:

Gjest Tulle-brud-ikkeinnlogg
Skrevet

Vi har vielse kl 13 og middag 16. Regner med våre gjester begynner å finne veien til festlokalet etter kirken og at vi ankommer rundt 15.30. Tror det er passe tid for de og oss. Har ikke noe opplegg, det er en fin tid til å bli kjent og møte kjente har vi erfart, over litt vin og frukt

Gjest Anonymous
Skrevet

Vår dag forløp seg slik:

Vielse: 1500-1600

Fotograf: 1615-1715

Fest: 1730

Middag: 1800

Den tiden der gjestene ventet på oss forsynte de seg i baren og satte seg ut på terrassen. Så ble det visstnok avtalt hvordan velkomsten skulle være. Vi var 35 i vårt bryllup så alle kjente hverandre så si :ler:

En herlig dag!

20April2002

http://home.no.net/waraas

Gjest nelena
Skrevet

Ikke enkelt den der beregningen nei. Satt og tenkte endel selv. Kontrollfrik-nevrotikeren som jeg er, så satt jeg faktisk med et ark og tegnet opp tid for hver begivenhet for å se hvor mye slingringsmonn vi kan få. :roll:

Heldigvis var vi i et bryllup for ikke så lenge siden. Du kan si at jeg fulgte litt med på tiden mellom kirke, fotografering og middag. 8) Lærte der at det nok tar litt lengre tid til fotografen enn hva fotografen mener selv.

Selv gifter jeg meg 3.8.02 kl 11.30. Vi skal i kirken litt utenfor byen og skal fotograferes og ha middag i byen. Cluet er transportmåten.

Vi skal ha en lekker veteranbil, og beregner derfor god tid mellom begivenhetene. Fotograf: 13.15/13.30 og middag 15.30. Som sjåføren sa til meg da jeg ringte for å høre hvor lang tid han tror det tar å kjøre imellom: Dette er ikke dagen for å stresse. Beregn litt god tid.

Derfor: tenk bil og avstadn. Gjestene venter de.

Skrevet

Vielsen vår er 11.30.

Fotografen: 13.00-14.00

Gjester ankommer: 14.30

Middag: 15.00

Skrevet

Vi har vielse 14.30

regner med at denne tar ca 40 min, med soloinnslag

Litt tid på kirketrappa

Fotograf 15.30 ( det tar ca 1 time)

Ankomst festlokale ca 16.45

Middag ca 17.15

Skrevet

Vi skal også vies kl 1400 og har satt opp middag kl 1700. Det blir fotografering før middagen der vi skal være men det tar jo tid å kjøre også...................men tror nok at det blir god tid!

Klemz fra Stinemor

Skrevet

Fotograf: 12:00 - 13:30

Vielse: 14:00 - 14:30

Middag: 15:30

Skrevet

Vielsen er kl 1500

Vi skal være hos fotografen fra 1600 til 1700

Og for å unngå stress tenkte vi å ha middagen kl 1800

:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...