AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #1 Skrevet 10. desember 2015 Har lest flere steder hvordan man skal fjerne tisselukt fra hund inne. Har prøvd det fleste tipsene men lukten forsvinner ikke. Har prøvd å vaske med vanlig grønnsåpe, med eddikk, sprayflaske man får for tisselukt fra dyrebutikken og med omo vanskepulver med antibac på etterpå. Lukten er ikke i nærheten av å forsvinne og jeg aner ikke hva annet jeg kan prøve. Har vasket grundig alle gangene så det skal ikke være det som er iveien heller. Har parkett gulv om det har noe å si. Har noen noen andre tips som kan funge for å fjerne lukten. Blir gal av at det lukter hundetiss heletiden. Anonymkode: 198e4...1f3
Gjest O.G. Skrevet 10. desember 2015 #2 Skrevet 10. desember 2015 Ikke bruk noe med ammoniak, det forsterker lukten og får hunden til å tro det er greit å gjøre fra seg der. Dra over med ei blanding av grønnsåpe og shampo.
Princess000 Skrevet 10. desember 2015 #3 Skrevet 10. desember 2015 Hunden har sluttet å tisse inne for lenge siden så det er ikke problemet at den forsatt tisser inne. Er bare lukten som ikke forsvinner... Så tenker at det er samma hva jeg vasker med så lenge det fjerner lukten og ikke ødelegger gulvet totalt.
OppNedPåAlt Skrevet 10. desember 2015 #4 Skrevet 10. desember 2015 Hos meg hjalp eddik. I et hjørne hadde tisset trekket ned i sprekkene i parketten og det lukta fælt. Jeg helte hvitvinseddik (hadde bare det) og lot det trekke ned i sprekkene. Det var risky, men etter å ha tørket vekk overflødig eddik og etter at det i sprekken hadde tørka, så lukta det ikke mer
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #5 Skrevet 10. desember 2015 hmm.. så merkelig at det fungerer hos andre og ikke hos meg. Har brukt sprayflaske og sprayet ned i alle prekker. Har også spylt vanlig vann og grønnsåpevann ned i sprekkne men lukten forsvinner forsatt ikke.. Anonymkode: 198e4...1f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå