AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #1 Skrevet 10. desember 2015 Jeg er en kvinne i slutten av 30 årene som dessverre har mistet en del hår på toppen av hodet. Har vært hos både fastlege og hudlege og det er dessverre ikke noe å gjøre. Går ikke på medisiner så jeg antar at det er arvelige årsaker.Håret er såpass tynt nå at hodebunnen godt vises gjennom, spesielt i "skillen" og i pannen. Dette er jo svært fortvilende, og har ført til at jeg leter på nett etter hjelp.Jeg kom over annonse fra et produkt som heter Toppik, som en visstnok skal drysse i håret og som vil skjule hodebunnen. (på denne måten blir jo hårtapet mitt mindre synlig) . Det ser jo fantastisk ut i reklamen - som alle reklameprodukter gjør, så mitt spørsmål til dere her er om noen har kjennskap til dette produktet, enten brukt det selv, eller kjenner noen som har prøvd det?Setter pris på svar :-)Mvh Nesten hårløs. Anonymkode: a621a...0bf
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #2 Skrevet 10. desember 2015 En jeg kjenner bruker det. Det ser helt naturlig ut, så det ikke før personen fortalte det selv. Hvis du finner en farge som matcher håret ditt ville jeg absolutt ha prøvd! Men pass på å kjøpe med pumpen, er visst vanskelig å "drysse" det uten. Anonymkode: 7048f...ef9
moncabang Skrevet 12. desember 2015 #3 Skrevet 12. desember 2015 OT, men jeg mistet en periode ekstreme mengder med hår, og googlet vilt, det jeg tilslutt endte opp med å prøve var å drikke aloe vera juice og ta kosttilskudd. Det hjalp som bare det, og jeg har nå hodet fullt av babyhår som vokser ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå