AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #1 Skrevet 10. desember 2015 skal kjøpe madrass til baby og det finnes jo så mange. Har sett på en som heter Aero Sleep, som visstnok skal være ekstra luftig og sørge for god ventilasjon- den er veldig dyr.. Noen som har erfaringer med den? Er den verdt pengene? Anonymkode: ecb3c...33c
lulus Skrevet 10. desember 2015 #2 Skrevet 10. desember 2015 Vi har overmadrassen, over en madrass fra IKEA. Veldig fornøyd med den Særlig med en som nå sover på magen (1 år) føles det trygt å ha den. Vi tar den med om vi sover borte og den kan lett vaskes.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #3 Skrevet 10. desember 2015 så man må ikke ha begge madrassene for at det skal fungere? Anonymkode: ecb3c...33c
SjiraffenLaffen Skrevet 10. desember 2015 #4 Skrevet 10. desember 2015 Nei, det holder med overmadrassen har den selv, har to stykker i tilfelle oppkast osv, da har hi slltid en ren på lur :)
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #5 Skrevet 10. desember 2015 ok! Leser på nettsiden til Aero Sleep at både madrass og overmadrassen er anbefalt sammen, men det er jo ikke så rart at de sier man må ha begge:) Såvidt jeg skjønner er selve madrassen "vanlig" mens det er overmadrassen som er "luftig" Hvor har dere kjøpt disse madrassene? Anonymkode: ecb3c...33c
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #7 Skrevet 10. desember 2015 Barnas hus har nemlig sjekket der og der er det tomt.. Er det andre kjeder som har denne? Anonymkode: ecb3c...33c
SjiraffenLaffen Skrevet 10. desember 2015 #8 Skrevet 10. desember 2015 Om du gooogler aeroslepp får du opp en rekke butikker/ nettbutikker. Gjorde i hvertfall jeg når jeg googlet det.tror mimmis pleier å ha de, jeg kjøpte min på kjopbarnvagn på nettet, det var de billigst når jeg besilte :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå