AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #1 Skrevet 10. desember 2015 Man legger de til via brukernavn, og så må de godta hver enkelt forespørsel - eller? Hvordan vet jeg om de har godtatt meg eller ikke, dvs om de kan se min mystory osv? Skjønner ikke helt hvordan det fungerer... Høres bare veldig slitsomt ut hvis en kjendis må godta hver eneste snapforespørsel som kommer, hvis jeg var de hadde jeg holdt meg til Facebook hvor fans trykker "følg denne personen" uten noe mer kjas og mas Kan noen fungere meg hvordan det fungere å følge en kjendis på snap? Takketakk. Anonymkode: 7f25e...d19
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #2 Skrevet 10. desember 2015 De fleste kjendiser som bruker Snapchat med fans har åpen snapchat, altså at man ikke trenger å godta, det skjer automatisk Anonymkode: 1ec24...00a
fullkornspasta Skrevet 10. desember 2015 #3 Skrevet 10. desember 2015 De bruker ikke godta folk, men de har mystoryen sin åpne sånn at alle kan se den Du er dermed ikke venn med dem, men vennforespørselen du sender tillater deg å se mystoryen deres Hvis det var det du lurte på 1
lillekattepus Skrevet 10. desember 2015 #4 Skrevet 10. desember 2015 De trenger ikke godta deg først. Jeg legger dem til og så havner de på lista mi med en gang.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #5 Skrevet 10. desember 2015 Takk for svar alle sammen Da kan de med andre ord ikke se min mystory? Hva skjer hvis jeg prøver å sende de en snap?Jeg ønsker i utgangspunktet ikke at noen jeg ikke kjenner (IRL) skal se min mystory, men jeg vil som fan såklart se deres Anonymkode: 7f25e...d19
lillekattepus Skrevet 10. desember 2015 #6 Skrevet 10. desember 2015 Takk for svar alle sammen Da kan de med andre ord ikke se min mystory? Hva skjer hvis jeg prøver å sende de en snap?Jeg ønsker i utgangspunktet ikke at noen jeg ikke kjenner (IRL) skal se min mystory, men jeg vil som fan såklart se deres Anonymkode: 7f25e...d19De må legge deg til for å se din story. Sender du de en snap får de snappen og kan åpne den.
Gjest Lilleprinsesse Skrevet 12. mars 2018 #7 Skrevet 12. mars 2018 Hvordan gjør man dette, at andre kan abonnere på snappen din uten at jeg må godta?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå