AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #1 Skrevet 10. desember 2015 Jeg har møtt og datet veldig mange fine menn nå, men har ikke blitt forelsket. Jeg kan kjenne at jeg er litt betatt/interessert, men så går det over og utvikler seg altså ikke til forelskelse. Jeg lurer veldig på om det er noe galt med meg, eller om jeg bare ikke har funnet den rette. Det er ikke noe galt med mennene jeg møter, de er fine og flotte, jeg blir bare ikke interessert på den måten. Jeg vil ikke si jeg har store krav heller. Det må være en mann som har god sosial kompetanse/flink å kommunisere med andre, som er interessert i meg og andre mennesker/samfunnet, og som har humor som matcher min. Det må vere en viss kjemi mellom oss. Utdanning, økonomi, kunnskap osv rangerer jeg som mindre viktig. Skal jeg bare fortsette og håpe på at den rette dukker opp, eller bør jeg gå i meg selv og endre på noe i tankene mine for at følelsene skal dukke opp? Noen tips og innspill? Anonymkode: fe6a7...f42
Kattekvinne Skrevet 10. desember 2015 #2 Skrevet 10. desember 2015 Hvor lenge og hvor mange har du datet? Har du vært forelsket før?Ikke alle blir forelsket, aromantaiske mennesker kan også leve fabelaktige liv! Det trenger altså ikke være noe galt med deg om det aldri hender.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #3 Skrevet 10. desember 2015 Hvor lenge og hvor mange har du datet? Har du vært forelsket før?Ikke alle blir forelsket, aromantaiske mennesker kan også leve fabelaktige liv! Det trenger altså ikke være noe galt med deg om det aldri hender.Har vært forelsket før ja, flere ganger, så jeg vet at jeg kan bli det. Jeg har datet 10 aktiv den siste tiden, møtt mange flere. :-/ virker helt håpløst. Alle er liksom helt greie, men ikke noe mer. Anonymkode: fe6a7...f42
Kattekvinne Skrevet 10. desember 2015 #4 Skrevet 10. desember 2015 Har vært forelsket før ja, flere ganger, så jeg vet at jeg kan bli det. Jeg har datet 10 aktiv den siste tiden, møtt mange flere. :-/ virker helt håpløst. Alle er liksom helt greie, men ikke noe mer. Anonymkode: fe6a7...f42Ville anbefale deg å slappe av og fokusere på ting som gjør deg glad. Ikke alt handler om å finne seg mann. Om den "siste tiden" bare er et par år er det da helt innenfor normalen. De fleste går perioder uten å bli forelsket. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå