Gå til innhold

Kvinne 26 interessert i gutter 17-20 år - hvor og hvordan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dette ikke er sosialt akseptablet, men her kommer det:

Jeg er en 26 år gammel kvinne ser ok ut og er generelt snill og søt. Jeg har ikke problemer med å tiltrekke men menn. Jeg har datet en del eldre menn, største aldersforskjell 15 år. Jeg syntes aldersforskjellen var spennende og interessant. Jeg er interessert i å møte yngre menn, eller rettere sagt gutter i alderen 17-20. Jeg ønsker ikke å møte dem på byen, finner egentlig ingen attraktive når de raver rundt og prøver å sjekke opp alt og alle. Har dere noen ideer hvor man kommer i kontakt med interessante og gjerne litt nerdete gutter i denne alderen? Og hvordan jeg eventualt kunne gått fram?

Anonymkode: 6940b...e55

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noe tips, vil bare si, ikke skam deg! Hadde du vært mann hadde det vært sett på som "helt normalt". Du har lyst og så lenge de er over 16 har du også lov.

Personlig synes jeg det er positivt at du vet hva du vil og går etter det. :)

Bare en liten advarsel, det er nok mange av guttene i den alderen som ikke er så veldig erfarne. 

Anonymkode: a5ee5...995

• Liker 2
Skrevet

Har ikke noe tips, vil bare si, ikke skam deg! Hadde du vært mann hadde det vært sett på som "helt normalt". Du har lyst og så lenge de er over 16 har du også lov.

Personlig synes jeg det er positivt at du vet hva du vil og går etter det. :)

Bare en liten advarsel, det er nok mange av guttene i den alderen som ikke er så veldig erfarne. 

Takk for støtten! Er jo mangel på erfaring som er en av tingene jeg synes er spennende. De har en annen livssituasjon, kanskje mer åpne med tanke på studier og framtid og interesser. Og at de ikke har vært i forhold eller hatt sex, anser jeg som litt spennende kanskje? Å kunne være den "eldre kvinnen".

• Liker 5
Skrevet

Tinder, men det regner jeg med at du visste.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tinder, men det regner jeg med at du visste.

Er så unge menn på Tinder da? Og skikkelige gutter, eller bare de partyboysa?

Endret av Frk.K
  • Liker 4
Skrevet (endret)

Det høres ut til at du er en god og varm person. Jeg mener det er gode egenskaper, særlig hvis du skal lære opp noen. De guttene er heldige, i så fall. Heller at de får lære seg av en selvsikker, trygg, varm og god person enn at de får en dårlig erfaring med noen som bare vil ha det overstått.

Som sagt, gjør det du har lyst til. Så lenge de er over 16 år er det ingenting ulovlig i det. Enkelte mener det er galt, men du vil aldri kunne gjøre alle fornøyde alltid. Overse de som bare vil tråkke på deg. Følg ditt hjerte!

Og som sagt, du høres god ut. :)

Endret av Frk.K
  • Liker 4
Skrevet

Er så unge menn på Tinder da? Og skikkelige gutter, eller bare de partyboysa?

Jepp.

• Liker 1
Skrevet

Jepp.

Takk! Da får kanskje jeg også hoppe på Tinderbølgen.

Skrevet (endret)

Men jeg må innrømme at jeg begynner å lure på hva du egentlig driver med. Det er en ting å tilfeldigvis forelske seg i en 20-åring, men å gå aktivt inn for å møte 17-åringer? Creepy.

Endret av Frk.K
  • Liker 7
Skrevet (endret)

Men jeg må innrømme at jeg begynner å lure på hva du egentlig driver med. Det er en ting å tilfeldigvis forelske seg i en 20-åring, men å gå aktivt inn for å møte 17-åringer? Creepy.

Jeg tror jeg tenker jeg kunne gitt dem noe. Jeg hadde en veldig fin relasjon til en mann på 31-34 når jeg selv var 19-22. Har var så interessant og stimulerende og spennende. Han respekterte meg, men viste meg muligheter ved voksenlivet jeg aldri hadde sett før. Etter ham har jeg også vært med andre menn hvor det også var stor aldersforskjell, og jeg opplever ofte det samme, at det er interessant å få innsikt i noen som er litt ulike meg. Jeg synes også mennesker fra andre kulturer er spennende av samme grunn.

Endret av Frk.K
  • Liker 4
Skrevet

Jeg tror jeg tenker jeg kunne gitt dem noe. Jeg hadde en veldig fin relasjon til en mann på 31-34 når jeg selv var 19-22. Har var så interessant og stimulerende og spennende. Han respekterte meg, men viste meg muligheter ved voksenlivet jeg aldri hadde sett før. Etter ham har jeg også vært med andre menn hvor det også var stor aldersforskjell, og jeg opplever ofte det samme, at det er interessant å få innsikt i noen som er litt ulike meg. Jeg synes også mennesker fra andre kulturer er spennende av samme grunn.

Og der kommer det jeg oppfatter som godheten frem i deg. Du er ikke ute etter å bare "ligge med". I så fall hadde du vært fornøyd med byen. Du er ute etter å gi noe av deg selv. Være en mentor.

Ser at du overser de som skriver innlegg som bare hakker på deg. Bra! De vil ikke forandre mening, samme hva du svarer.

• Liker 4
Skrevet

Jeg er en jente som er like gammel som deg, og har en kjæreste som er 23. Jeg forstår godt at det er gøy å være sammen med yngre gutter - jeg datet mange gutter som var yngre enn meg (og mange eldre) før jeg møtte kjæresten min. Men gutter yngre enn 20 år har jeg bevisst holdt meg unna etter at jeg holdt på med to-tre. Ja, de er digge, og ja de er gøye å prate med, men jeg føler at jeg er for gammel. Eller at de er for unge. Alt etter som hvordan du ser på det. Forholdet blir fort veldig ujevnt, vi er på TOTALT forskjellige plasser i livet, og selv om vi begge bare vil "ha det kult" og ha sex, så blir det bare galt for meg.

Anonymkode: 899ec...d20

Skrevet

Man forandrer seg så mye i den alderen at forskjellen på en 17-åring og en 19-åring kan være enorm.

Du skriver at du ikke han noe ønske om å "forme" ham, men med en guttunge som fortsatt bor hjemme hos mamma tror jeg det kan være veldig vanskelig å unngå. Maktbalansen blir veldig skjev, og det er det som virker skummelt for min del.

• Liker 3
Skrevet

Takk for støtten! Er jo mangel på erfaring som er en av tingene jeg synes er spennende. De har en annen livssituasjon, kanskje mer åpne med tanke på studier og framtid og interesser. Og at de ikke har vært i forhold eller hatt sex, anser jeg som litt spennende kanskje? Å kunne være den "eldre kvinnen".

Eeeen liten ting til, for øvrig. Hvis du kommer over noen som er uerfaren, enten rimelig eller helt. Vær egoistisk også! Med det mener jeg, hvis du bare runker han eller er ute etter å vise han at du kan tilfredsstille han gir du han lite som han ikke vet fra før. Det gutter trenger å lære er hvordan kvinnelig seksualitet er og fungerer. Vær egoistisk! Ikke fordi du bare tenker på deg selv, men for at gutten skal få lære seg. Lær han at en kvinne ikke er pang-på--klar. Lær han at ting må gå litt langsommere enn det gjør for han. At han må bruke litt tid, og utforske. 

Skrevet

Man forandrer seg så mye i den alderen at forskjellen på en 17-åring og en 19-åring kan være enorm.

Du skriver at du ikke han noe ønske om å "forme" ham, men med en guttunge som fortsatt bor hjemme hos mamma tror jeg det kan være veldig vanskelig å unngå. Maktbalansen blir veldig skjev, og det er det som virker skummelt for min del.

Cathrine? Jeg er ikke TS. Men takk likevel. For at du kommer med saklig og god kritikk og ditt syn på saken. Da gir det en noe å tenker på og reflektere over. Heller enn bare, "hold deg vekk din kjerring!".

• Liker 2
Skrevet

Cathrine? Jeg er ikke TS. Men takk likevel. For at du kommer med saklig og god kritikk og ditt syn på saken. Da gir det en noe å tenker på og reflektere over. Heller enn bare, "hold deg vekk din kjerring!".

Takk for det. :) 

Skrevet

Det jeg spør om er hvorfor. Har du et argument utover "fordi"?

Du har et godt argument eller ti for hvorfor det er en god ide at voksne mennesker krysser grensene når det kommer til tenåringer? 

Skrevet

Du har et godt argument eller ti for hvorfor det er en god ide at voksne mennesker krysser grensene når det kommer til tenåringer? 

"krysse grensene"? Kan du utdype? Jeg greier ikke komme med motargmunter for et argument jeg ikke vet hva er.

Men argumenter for at jeg er interessert i å utforske dette har jeg kommet med allerede: at jeg har hatt gode opplevelser med stor aldersforskjell selv, at jeg synes det virker spennende osv.

• Liker 3
Skrevet

Vet dette ikke er sosialt akseptablet, men her kommer det:

Jeg er en 26 år gammel kvinne ser ok ut og er generelt snill og søt. Jeg har ikke problemer med å tiltrekke men menn. Jeg har datet en del eldre menn, største aldersforskjell 15 år. Jeg syntes aldersforskjellen var spennende og interessant. Jeg er interessert i å møte yngre menn, eller rettere sagt gutter i alderen 17-20. Jeg ønsker ikke å møte dem på byen, finner egentlig ingen attraktive når de raver rundt og prøver å sjekke opp alt og alle. Har dere noen ideer hvor man kommer i kontakt med interessante og gjerne litt nerdete gutter i denne alderen? Og hvordan jeg eventualt kunne gått fram?

Hei TS!

Jeg er 22 år, interessert i å snakke litt mer over PM? 

Anonymkode: 1dae4...9cc

Skrevet

"krysse grensene"? Kan du utdype? Jeg greier ikke komme med motargmunter for et argument jeg ikke vet hva er.

Men argumenter for at jeg er interessert i å utforske dette har jeg kommet med allerede: at jeg har hatt gode opplevelser med stor aldersforskjell selv, at jeg synes det virker spennende osv.

Er du en mann eller kvinne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...