AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #1 Skrevet 10. desember 2015 Hei,Jeg sluttet på p-pillen for cirka 2 uker siden og fikk da mensen etter 2-3 dager som normalt. Jeg skulle starte igjen fredagen som var, men det ble bare "borte" i hukommelsen, og har siden heller ikke startet å ta den igjen. Vi har jo ikke vært ivrige prøvere, men det "skader ikke" om vi skulle bli gravide. Vi har alt annet noenlunde på plass.., men tingen er at jeg idag fikk tjukt brunlig utflod, selvom det er ca 1,5 uke siden jeg hadde mensen. Vet dere hva det kan være? Aldri opplevd å ha brun utflod før..Takk på forhånd. Anonymkode: 48d1c...ad6
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #2 Skrevet 10. desember 2015 Hva mener du? Slutta du på p-piller bare for å begynne igjen 2-3 uker etterpå? Hva er vitsen med det? Og dere kan vel umulig ha vært prøvere i det hele tatt så lenge du har gått på pilla? Utfloden kommer sikkert bare av at hormonene dine er litt i ulage etter at du slutta på pillene. Hormonubalanse = merkelig utflod i tide og utide. Ingenting unormalt med det. Anonymkode: 6c569...23b
student1994 Skrevet 10. desember 2015 #3 Skrevet 10. desember 2015 Hva mener du? Slutta du på p-piller bare for å begynne igjen 2-3 uker etterpå? Hva er vitsen med det? Og dere kan vel umulig ha vært prøvere i det hele tatt så lenge du har gått på pilla? Utfloden kommer sikkert bare av at hormonene dine er litt i ulage etter at du slutta på pillene. Hormonubalanse = merkelig utflod i tide og utide. Ingenting unormalt med det. Anonymkode: 6c569...23bNei, vi er ikke noe prøvere i utgangspunktet. Og var jo mening at jeg skulle starte på pilla igjen for en uke siden, men ble rett og slett glemt i eksamens stresset.. Men takk for svar, får håpe mensen kommer som vanlig og starte på pilla igjen..
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #4 Skrevet 10. desember 2015 Hvorfor sluttet du i utgangspunktet da? Jeg skjønner bare ikke helt hva du egentlig lurer på... Lurer du på om du kan være gravid? I såfall er jo svaret ja, sålenge du har hatt sex uten beskyttelse. Men uansett er det jo helt vanlig at mensen ikke er helt regelmessig den første tiden etter man slutter på pilla (selv om de fleste får en såkalt bortfallsblødning først - den første "mensen"). Så hvis neste mens ikke kommer når du forventer den, betyr ikke det nødvendigvis at du er blitt gravid, men sikkert lurt å ta en test hvis du er i tvil. Kanskje er det eggløsning du har nå? Den første mensen kommer jo ikke som et resultat av eggløsning, i og med at man ikke har eggløsning når man går på pilla. Kan godt være kroppen din jobber med å få systemet igang igjen, liksom.Jeg trodde uansett ikke at det var nødvendig å få mensen før man begynner på pilla? Kan jo kanskje være like greit å bare beynne igjen hvis du ikke planlegger å prøve på barn. Anonymkode: 6c569...23b
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #5 Skrevet 10. desember 2015 Nei, vi er ikke noe prøvere i utgangspunktet. Og var jo mening at jeg skulle starte på pilla igjen for en uke siden, men ble rett og slett glemt i eksamens stresset.. Men takk for svar, får håpe mensen kommer som vanlig og starte på pilla igjen..Se svar over - glemte å sitere Anonymkode: 6c569...23b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå