Gå til innhold

Kjenner mange

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det attraktivt at en person kjenner mange? Kommer lett overens og er godt likt ?

Anonymkode: b5616...00f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, for de aller fleste.

• Liker 1
Skrevet

Ja, så lenge vedkommende er i stand til å holde på noe dypere enn kun overfladiske bekjentskap.

• Liker 2
Skrevet

Ja, så lenge vedkommende er i stand til å holde på noe dypere enn kun overfladiske bekjentskap.

Jeg har egenskap at jeg fort får kontakter, og det kan fra (utsiden av) se ut til at jeg kjenner "alle". Jeg snakker ikke mye om meg selv, men er en god lytter.. 

Skrevet

Både og.Menn som kjenner alt og alle,og har hundrevis av tilfeldige damebekjentskaper er ikke videre positivt.Det viktigste er at han kommer overens med folk flest,er snill og hjelpsom mot andre.

Anonymkode: 848ab...c59

• Liker 1
Skrevet

Gode relasjoner er attraktivt, ikke bare høyt antall relasjoner

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns faktisk det er litt uattraktivt med menn (eller kvinner) som kjenner "alle" og har 40 forskjellige de pleier å ringe til og 100 stk de hilser på på byen. Det viser for meg at de er overfladiske for man kan umulig ha noe særlig dyp relasjon med så mange.
Dessuten er sjansen da større for at vedkommende også har hatt sex med mange (jo flere man møter/kjenner, jo større andel har man sikkert blitt tiltrukket av også, i motsetning til de som bare henger med de samme få vennene år etter år :) )

Anonymkode: b9281...528

Skrevet

Okey..

Jeg er bare en hyggelig person som lett omgås folk, og istedet for å se i bakken og ikke si noe. Møter de som jobber i kantinen med et smil, og "takk" etter jeg har betalt. Er nok bare slik jeg er.

Forandrer det noe om jeg sier at folk oppfatter meg som "ekte"? Har fått høre det..

TS

Skrevet

Jeg har datet noen med henholdvis ca 1500, ca 3000 og ca 1000 venner hver på Facebook. Jeg har 200..  Det ble ikke noe seriøst med noen av dem for å si det slik og ila de to månedene vi datet tror jeg han ene fikk rundt 50 nye jentevenner på Face :fnise: hvor møter man alle disse liksom?! Det er jo litt spesielt. Kjenner mange utadvente og ekte folk, men å ha så mange venner er bare overflatisk. 

Anonymkode: c7514...9fd

Skrevet

Okey..

Jeg er bare en hyggelig person som lett omgås folk, og istedet for å se i bakken og ikke si noe. Møter de som jobber i kantinen med et smil, og "takk" etter jeg har betalt. Er nok bare slik jeg er.

Forandrer det noe om jeg sier at folk oppfatter meg som "ekte"? Har fått høre det..

TS

Mener du å si til en du dater at folk oppfatter deg som ekte? Nei det ville jeg droppet.... Da ville jeg tenkt det motsatte faktisk om en date hadde så stort behov for å si åssen andre oppfattet en.

Skrevet

Mener du å si til en du dater at folk oppfatter deg som ekte? Nei det ville jeg droppet.... Da ville jeg tenkt det motsatte faktisk om en date hadde så stort behov for å si åssen andre oppfattet en.

Nei ikke til en date, men dette er egenskaper som en potensiell date ser!

Skrevet

Er det attraktivt at en person kjenner mange? Kommer lett overens og er godt likt ?

Ja, folk med høy sosial status kjenner mange. Det er jo en attraktiv egenskap å være alfa i flokken. 

Anonymkode: fd895...4b9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...