Gå til innhold

Gratis TV2 Sumo ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har prøvd ut TV 2 Sumo i det siste?
Jeg har lagt merke til at TV 2 tilbyr ett gratis opplegg for en måneds tid. Etter at man har skrevet inn navn og sånn, så må man skrive innbankkort-nummer CVC og slike ting. Men hva mer må man oppgi, for å få tilgang til dette?

Ett slikt abonnement er vel noe som fornyer seg selv, men hvordan fungerer den avbestillingsknappen nå?
Er det bare å velge slik at abbonementet stopper av seg selv etter en måned. Eller er dette noe som man må passe på, og avbestille nøyaktig tretti dager etter å ha gjort inngått abonnementet?

Anonymkode: ea2db...75c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må passe på å avslutte abonnementet selv

Anonymkode: cc352...38b

Så hvis jeg klikker på "Stopp abonnement" samme dag som jeg bestiller ein gratis måned. Stoppes heile abonnementet denne dagen?

Eller holdes dette åpnet ut heile gratis-måneden, for så å stoppes etter denne ene måneden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må bare huske å si opp dagen det har gått en en måned, eller dagen før. Lag huskelapp på mobilen eller noe.

Anonymkode: aa04e...2e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ja. Så lenge jeg trykker på "stopp abonnement" før denne gratis perioden er over, så burde jeg iallefall være trygg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg registrerte kortet mitt og avsluttet abonnementet med en gang, kan allikevel benytte meg av gratisperioden og jeg slipper å huske å avslutte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fornyer seg selv og når du trykker på "avslutt abonnement" avsluttes det samme dagen du avslutter. 

det gjør det ikke nei. Man kan stoppe abonnementet samme dag som man skaffer seg det, men man har det likevel ut hele perioden. 

Anonymkode: 71062...d01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

det gjør det ikke nei. Man kan stoppe abonnementet samme dag som man skaffer seg det, men man har det likevel ut hele perioden. 

Anonymkode: 71062...d01

Åja, for når jeg sa opp mitt for en periode ble hele greia kanselert slik at jeg ikke fikk sett noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du ha tv2 sumo i det hele tatt? Reklamen er ikke klippet bort. 

Det er mye bedre å ta opp et program på tv-boksen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det faktisk ikke alle som har TV. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med TV, så må man også betale for NRK-lisensen. Dette jeg null og niks interesse for.....

Nå har jeg i alle fall prøvd ut disse TV2 Sumo greiene, og dette fungerer helt fint. Jeg kunne avbestille ett par dager etter at jeg bestilte denne gratis greia, men det er fremdeles mulig å logge seg inn for å titte på TV-programmene. Så abonnementet forblir åpent, samtidig som jeg ikke risikerer å betale noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen til 2015

Anonymkode: 64e1c...d01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...