Gå til innhold

Er du bekymret for islams rykte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stadig flere begår voldshandlinger i islams navn. Er du bekymret for at det skal gå ut over islams rykte?

Anonymkode: 76f21...1f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det løpet er vel kjørt forlengst.

Anonymkode: 9844a...cc9

• Liker 7
Skrevet

Det er vel like kjørt som ryktet til kristendommen og de fleste andre religioner og sekter

Skrevet

Stadig flere begår voldshandlinger i islams navn. Er du bekymret for at det skal gå ut over islams rykte?

Anonymkode: 76f21...1f7

De skaper vel sitt eget rykte.

• Liker 3
Skrevet

Hadde jeg vært muslim, så hadde jeg vært bekymra. Ingen vil ansette fanatiske voldsforbrytere.

Skrevet

Det er vel like kjørt som ryktet til kristendommen og de fleste andre religioner og sekter

Hvorfor blander du inn kristendommen. Tråden handler om islams rykte. Trenger ikke flere avsporinger.

Skrevet

Mer bekymret over de som ønsker mer islam i Norge. Venstresiden syntes kanskje det har blitt for trygt og kjedelig her på berget , så de tenker kanskje at noen jihads i tide og utide vil krydre opp tilværelsen? Eller kanskje de ser på islam som en naturlig alliert mot vesten og vestlige verdier. 

Uansett motiv så er det skremmende.

• Liker 1
Gjest The Lost Dreamer
Skrevet

Ikke akkurat bekymra for Islam, men heller for folk som ser annerledes ut her i Norge (type svart hår, mørke øyne og brun hud). Islams løp er kjørt som det nevnes over, og jeg tenker at folk kan tenke hva de vil om Islam, men når det går utover mennesker som kanskje ikke engang er muslimer, da kan det bli ille... Jeg er ikke praktiserende muslim (kan ikke be, lese koranen, aldri fasta og feirer ikke id etc.), men likevel blir jeg jo dømt utifra navn og utsene og jeg merker jo forskjell blant norske når jeg er med dem, noe som jo er ganske ubehagelig til tider. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...