AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #1 Skrevet 10. desember 2015 Sitter her med to pakker rosiner fra 2 ulike merker og på den ene står det 292 per 100 gram,men på den andre står det 316,og når jeg googler kommer det opp ennå flere svar.I det store og hele utgjør nok ikke det en stor forskjell,men når du er på en streng diett og er nøye på hva du inntar kan fort 1 ekstra kalori her og der utgjøre en forskjell i lengden.Hvordan er det mulig at det kan være så variable forskjeller,og hvilket tall skal jeg forholde meg til? Anonymkode: ecb06...856
peppermyntete Skrevet 10. desember 2015 #2 Skrevet 10. desember 2015 Du forholder deg til det som står på akkurat den pakken du spiser fra den dagen.
Pringle Skrevet 10. desember 2015 #3 Skrevet 10. desember 2015 De kan være laget av forskjellige sorter druer og ha forskjellig vanninnhold. Ikke mulig å få det mer nøyaktig. Om du lar pakka være åpnet et par uker vil enda mer av vannet fordampe og det blir enda mer unøyaktig. Finn et tall midt imellom og registrer det.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #4 Skrevet 10. desember 2015 Sitter her med to pakker rosiner fra 2 ulike merker og på den ene står det 292 per 100 gram,men på den andre står det 316,og når jeg googler kommer det opp ennå flere svar.I det store og hele utgjør nok ikke det en stor forskjell,men når du er på en streng diett og er nøye på hva du inntar kan fort 1 ekstra kalori her og der utgjøre en forskjell i lengden.Hvordan er det mulig at det kan være så variable forskjeller,og hvilket tall skal jeg forholde meg til?Anonymkode: ecb06...856Hva du forholder deg til? Så klart til det som står på pakken du spiser. Sier ikke det seg selv? Anonymkode: 7a820...027
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #5 Skrevet 10. desember 2015 Jeg sier som de andre: Forhold deg til det som står på den pakken du spiser. Det kan være flere grunner til at de oppgir forskjellig. Anonymkode: 4f037...260
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå