Gjest Badebuksa Skrevet 10. desember 2015 #1 Skrevet 10. desember 2015 Er det helt ok for pinnekjøtt? Liker maten salt jeg, men det skal jo vannes ut. Hva er din erfaring?
Rosa Sitron Skrevet 10. desember 2015 #2 Skrevet 10. desember 2015 Er det helt ok for pinnekjøtt? Liker maten salt jeg, men det skal jo vannes ut. Hva er din erfaring?Vi vannet i litt over 12 timer nå i helgen. Trengte ikke mer enn det.
Gjest Badebuksa Skrevet 10. desember 2015 #3 Skrevet 10. desember 2015 Vi vannet i litt over 12 timer nå i helgen. Trengte ikke mer enn det.ok. Hvor var det fra da? Hva med å,sette til utvanning kvelden før (middag 16-17)
Rosa Sitron Skrevet 10. desember 2015 #4 Skrevet 10. desember 2015 ok. Hvor var det fra da? Hva med å,sette til utvanning kvelden før (middag 16-17)Nordfjord tror jeg. Vi sette det til utvanning over natten ja =)
Gjest Badebuksa Skrevet 10. desember 2015 #5 Skrevet 10. desember 2015 Nordfjord tror jeg. Vi sette det til utvanning over natten ja =)ok! Annet merke her, men samma greiene sikkert. Å, du og du, som jeg gleder meg til søndagsmiddagen. På maten skal fintfolk kjennes.
FantasDick Skrevet 10. desember 2015 #6 Skrevet 10. desember 2015 Vi liker det ganske salt så vi vanner bare ca 5-6 timer, da blir det helt perfekt! For noe uker siden bestemte vi oss samme dag for å ha pinnekjøtt så da ble det vannet i bare 3 timer, det var kanskje litt i salteste laget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå