Gå til innhold

Blir dumpa siden jeg ikke orker å gi blow job... Jeg er en misslykka dame

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble nylig dumpa med grunnen "greier ikke et forhold uten oralsex. Om du vil ha kjæreste må du step up". :-( 

Jeg er en kvinne i 20-årene og greier ikke suge... Jeg synes det er ekkelt og kan kaste opp til og med når jeg bare slikker litt på den. Har prøvd å gjøre det en gang i blant, kanskje to-fire ganger i månden, men orker ikke gjøre det regelmessig. Alle eks-kjærestene mine har vært skuffa over dette, noen har til og med sagt at en god blow job er det beste en dame kan gi en mann. En sa til og med han ikke brydde seg om jeg kasta opp, vi kunne jo ha en bøtte ved siden av sånn i tilfelle. Leser også på nettet og memes som sier ting som "Yes! She is on her period. Blow job week!". 

Er det noen menn der ute som aksepterer mangel på oralsex? Og da også utover forelselses-fasen?

Anonymkode: 82515...cda

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig! Oralsex er bare en av veldig veldig mange måter man kan ha sex på. Å være så fokusert på en bestemt type, er bare veldig begrensende. 

Min erfaring er at de som er mest opptatt av oralsex på denne måten er de minst eventyrlystne på andre områder ;) 

Lykke til videre! Dette er ikke en stor sak når du møter ekte kjærlighet.

Anonymkode: c5016...295

• Liker 17
Skrevet

Ble nylig dumpa med grunnen "greier ikke et forhold uten oralsex. Om du vil ha kjæreste må du step up". :-( 

Jeg er en kvinne i 20-årene og greier ikke suge... Jeg synes det er ekkelt og kan kaste opp til og med når jeg bare slikker litt på den. Har prøvd å gjøre det en gang i blant, kanskje to-fire ganger i månden, men orker ikke gjøre det regelmessig. Alle eks-kjærestene mine har vært skuffa over dette, noen har til og med sagt at en god blow job er det beste en dame kan gi en mann. En sa til og med han ikke brydde seg om jeg kasta opp, vi kunne jo ha en bøtte ved siden av sånn i tilfelle. Leser også på nettet og memes som sier ting som "Yes! She is on her period. Blow job week!". 

Er det noen menn der ute som aksepterer mangel på oralsex? Og da også utover forelselses-fasen?

Anonymkode: 82515...cda

Min gjør det. Vi er godt gift og jeg gir sjelden Blow job, og aldri en full blow job, bare litt slikking. Jeg har aldri gjort det så ofte som 2-4 gangre i mnd og han er fornøyd

Anonymkode: b987a...9df

• Liker 3
Skrevet

Du har vært maks uheldig. Det er masse menn som ikke bryr seg om oralsex. Ut av fire stykker, har to vært skikkelig glad i det, og to sa de ikke kunne bry seg mindre. De fikk ikke noe ut av det. Han ene kunne til og med miste ereksjonen når jeg gjorde det. Så du burde bare møte flere menn. Eventuelt i date-fasen kommentere at du har en skikkelig gag-refleks.

• Liker 9
Skrevet

Jeg foretrekker alltid vaginal/anal over blowjob, men det er fortsatt noe jeg ville savnet. I tillegg ville det vært uaktuelt å være i et forhold med noen som synes det er ekkelt/kaster opp av det. Dét ville påvirket resten av seksualiteten (i mitt hode).

Nå er seksualitet, gjensidig begjær og nytelse ekstremt viktig for meg i et forhold, men vet om andre hvor det ikke er like viktig :)

• Liker 1
Skrevet

Når det lanseres som en dumpegrunn og ikke som et savn, virker det kravstort, lite ydmykt og lite som noe som har med kjærlighet og respekt å gjøre. 

Du bør snu det hele på hodet; vil du virkelig være sammen men noen som krever slikt og som ikke en gang bryr seg om at det er ubehagelig for deg? Stå opp for deg selv. 

Anonymkode: c76c3...513

• Liker 16
Skrevet

tillegg ville det vært uaktuelt å være i et forhold med noen som synes det er ekkelt/kaster opp av det. Dét ville påvirket resten av seksualiteten (i mitt hode).

Nå er seksualitet, gjensidig begjær og nytelse ekstremt viktig for meg i et forhold, men vet om andre hvor det ikke er like viktig :)

Hvorfor er akkurat denne typen sex så viktig at mangel på den ødelegger andre typer sex?

Jeg takler f.eks ikke noe rundt halse, være seg hender eller noe knyttet. Er det også noe som ville ødelagt resten av seksualiteten for deg?

• Liker 5
Skrevet

Jeg blir litt nysgjerrig, ts. Var disse typene du har vært utsatt for superelskere selv?

Anonymkode: 46afd...497

• Liker 8
Skrevet

Jeg laget en tråd om dette tidligere, og spesielt kvinner var veldig klare på at de aldri ville vært i et forhold uten oralsex. Det virker dessverre som om dette har blitt et krav for mange. På den annen side er det også de som ikke bryr seg da, så helt sjanseløs er du ikke. Kanskje det er bedre å finne ut om dere er seksuelt inkompatible NÅ, fremfor å få den "du suger jo aldri!" slengt etter deg i en krangel om et halvt år.

Du krever ikke oral selv, antar jeg?

Anonymkode: 6a5b3...d56

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er akkurat denne typen sex så viktig at mangel på den ødelegger andre typer sex?

Jeg takler f.eks ikke noe rundt halse, være seg hender eller noe knyttet. Er det også noe som ville ødelagt resten av seksualiteten for deg?

Det er ikke den manglende oralsexen som ødelegger for resten av sexen, men om hun finner penisen så kvalmende at hun ikke kan ha den i munnen i det store og det hele, så påvirker det den seksuelle kjemien. På samme måte som når ei jente hater sæd.

For meg er det viktig at man har et avslappet forhold til hverandres kropp, helst et forhold hvor man elsker hver en del.

Og ja, det ville ødelagt seksualiteten min. Foruten at jeg liker å bite, holde, og leke med halsen, er lett/røff kveling en stor del av min seksualitet.

Det gjelder selvfølgelig bare meg som individ og er ikke nødvendigvis representativt for noen andre enn meg :)

• Liker 3
Skrevet

Høres ut som du har møtt på noen drittsekker. Jeg har aldri gitt blowjobs, men mine ekser/kjæreste har aldri blitt skuffet øve det.

• Liker 6
Skrevet

Du er bare mislykka fordi du synes synd på deg selv!

Få likevel noe positivt ut av det, og drit i han. Kanskje du treffer en annen som ikke er glad i å få BJ. Jeg dumpet en som ikke likte det. Han har funnet seg en ny dame nå, og de er lykkelige såvidt jeg vet. 

Anonymkode: 45be3...14e

Skrevet

Møtt flere menn som ikke tar det som en selvfølge. Så har jeg møtt en som bokstavelig talt tvang meg til det..

Kunne sikkert gjort det igjen men ikke med han!

Anonymkode: 1f124...26a

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke den manglende oralsexen som ødelegger for resten av sexen, men om hun finner penisen så kvalmende at hun ikke kan ha den i munnen i det store og det hele, så påvirker det den seksuelle kjemien. På samme måte som når ei jente hater sæd.

For meg er det viktig at man har et avslappet forhold til hverandres kropp, helst et forhold hvor man elsker hver en del.

Og ja, det ville ødelagt seksualiteten min. Foruten at jeg liker å bite, holde, og leke med halsen, er lett/røff kveling en stor del av min seksualitet.

Det gjelder selvfølgelig bare meg som individ og er ikke nødvendigvis representativt for noen andre enn meg :)

Å ha en aktiv brekningsrefleks betyr da overhodet ikke at man synes penisen er ekkel. Og hva har noe av dette med å hate sæd å gjøre? Nå synes jeg du leser ting inn i dette som er helt irrelevant.

Og det å ha kvelning som et "krav" til seksualpartnere er forsåvidt greit, så lenge man innser at det da er en selv som begrenser utvalget. Forøvrig tror jeg de fleste opplever at ingenting av dette er så viktig som man trodde når man virkelig blir glad i noen.

• Liker 8
Skrevet

Å ha en aktiv brekningsrefleks betyr da overhodet ikke at man synes penisen er ekkel. Og hva har noe av dette med å hate sæd å gjøre? Nå synes jeg du leser ting inn i dette som er helt irrelevant.

Og det å ha kvelning som et "krav" til seksualpartnere er forsåvidt greit, så lenge man innser at det da er en selv som begrenser utvalget. Forøvrig tror jeg de fleste opplever at ingenting av dette er så viktig som man trodde når man virkelig blir glad i noen.

Det gir jo fortsatt en slik følelse. Jeg sier ikke at du hater sæd, jeg sier at det skaper den samme følelsen - at hun ikke liker/takler deler av meg som er en naturlig og stor del av seksualiteten. Logisk forstår jeg selvfølgelig at det bare er en brekningsrefleks, men jeg vet - av erfaring - at sex med jenter som sliter med slikt skaper en underliggende dårlig følelse når det kommer til sex.

Som sagt er seksualitet veldig viktig for meg i et forhold, og jeg innså at mine 'krav' ikke kunne senkes uten at det ville gått ut over tilfredsstillelsen min i forholdet. Nå er jeg såpass heldig at jeg og kjæresten min matcher.

Som jeg har påpekt flere ganger, jeg prater bare for meg selv og det er jo derfor vi er her inne: Å få synspunkt fra andre mennesker.

• Liker 5
Skrevet (endret)

Klart du vil kunne møte noen som kan leve helt fint med at du ikke liker å suge. Akkurat som at menn kan møte noen selv om de ikke liker å slikke. At det kanskje vil være et savn for dem er en ting du må tåle, men jeg tror ikke det vil være en dealbreaker for størsteparten av menn. :) 

Endret av kisskissbangbang
  • Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Høres ut som du har møtt på noen drittsekker. Jeg har aldri gitt blowjobs, men mine ekser/kjæreste har aldri blitt skuffet øve det.

Hadde du sagt den personen var en drittsekk dersom han dumpet henne fordi hun ikke likte vanlig samleie f.eks? Det er forskjell på å dumpe folk fordi dem ikke liker fargen på undertøyet han/hun bruker og det å slå opp fordi sexlivet og preferansene dertil ikke står i stil. Er det

Oralsex er en svært vanlig og viktig del av sexlivet for de aller fleste. Bare "inn og ut" sex blir fort repetetivt og gir lite variasjon for mange. Og det å bruke tunge/lepper/munn på kjønnsorganet gir ofte en mye mer kontrollert og mer intens følse enn det vagina gjør for penisen. En tunge kan treffe klitoris/strengen på kukhodet mye sterkere og mer direkte enn det annen sex kan gjøre.

Når den ene personen da ser ut til å spy av tanken på å gjøre noe den andre verdsetter veldig høyt, er det jo fullt forståelig at dette vil føre til gnissninger og at de ikke vil bli fornøyde. Det er klart slike ting vil nok ikke være total dealbreaker når man er skikkelig glad i hverandre, men hvorfor ikke finne ut om man er helt kompatible før man tar forholdet videre?

Skrevet

Hadde du sagt den personen var en drittsekk dersom han dumpet henne fordi hun ikke likte vanlig samleie f.eks? Det er forskjell på å dumpe folk fordi dem ikke liker fargen på undertøyet han/hun bruker og det å slå opp fordi sexlivet og preferansene dertil ikke står i stil. Er det

Oralsex er en svært vanlig og viktig del av sexlivet for de aller fleste. Bare "inn og ut" sex blir fort repetetivt og gir lite variasjon for mange. Og det å bruke tunge/lepper/munn på kjønnsorganet gir ofte en mye mer kontrollert og mer intens følse enn det vagina gjør for penisen. En tunge kan treffe klitoris/strengen på kukhodet mye sterkere og mer direkte enn det annen sex kan gjøre.

Når den ene personen da ser ut til å spy av tanken på å gjøre noe den andre verdsetter veldig høyt, er det jo fullt forståelig at dette vil føre til gnissninger og at de ikke vil bli fornøyde. Det er klart slike ting vil nok ikke være total dealbreaker når man er skikkelig glad i hverandre, men hvorfor ikke finne ut om man er helt kompatible før man tar forholdet videre?

Hvor kom likehetstegnet mellom variasjon og oralsex fra? Høres ut som enkelte har et noe begrenset reportoar.

• Liker 5
Skrevet

Noen menn synes det går fint uten. Og for andre er det viktig.

Jeg er selv kvinne, og for meg er sex veldig viktig, også oralsex. Når jeg har sex med kjæresten, så er det en lidenskap der, og jeg har jo lyst på hele han, smake på hele han, og suge han er jo helt fantastisk. Og jeg vil jo og ha en mann som har lyst på hele meg, ikke en som er redd for underlivet mitt.

Anonymkode: 453af...fd2

• Liker 5
Skrevet

Noen menn synes det går fint uten. Og for andre er det viktig.

Jeg er selv kvinne, og for meg er sex veldig viktig, også oralsex. Når jeg har sex med kjæresten, så er det en lidenskap der, og jeg har jo lyst på hele han, smake på hele han, og suge han er jo helt fantastisk. Og jeg vil jo og ha en mann som har lyst på hele meg, ikke en som er redd for underlivet mitt.

Anonymkode: 453af...fd2

Dette er jeg helt enig i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...