AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #1 Skrevet 10. desember 2015 Har akkurat registrert meg på Møteplassen, og betalt så jeg er VIP. Jeg sendte en medling til en der inne, men ser nå at han tydeligvis ikke har betalt. Kan han da se meldinger fra meg? Jeg trodde først at man kunne se meldinger fra andre, men ikke svare på de når man ikke har betalt? Jeg fikk en del meldinger før jeg betalte, men det var kanskje fra folk som er VIP +? Anonymkode: 2d363...e98
Sandie Skrevet 10. desember 2015 #2 Skrevet 10. desember 2015 (endret) Nei,han kan ikke se meldingen fra deg hvis han ikke er VIP selv.Han vil bare kunne se nicket og bildet ditt,så han ser hvem han har fått melding fra men selve meldingen vil være sladdet og påført tekst av typen: (Ditt nick) sendte deg en melding.Bli VIP for å lese hva hun har skrevet. Hvis du har fått svar fra noen uten at du selv var VIP har nok de hatt VIP+ ja.Hvis du sender meldinger til noen som er VIP+ kan de se hele meldingen din og dere kan kommunisere.Det vil si at hvis du oppgraderer ditt medlemskap til VIP+ kan han du nå sendt melding til svare deg,uten at han selv er vip. Endret 10. desember 2015 av Sandie
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #3 Skrevet 10. desember 2015 Æsj, gidder jo ikke betale enda mer... Så interessert er jeg ikke. Men det er en jeg vet hvem er fra før, og som jeg vet jeg har en god del felles interesser med... Kan jo hende han kjenner igjen meg også da... Da får heller han betale om han blir nysgjerrig på meg. Eller han får ta kontakt på annet vis. Er ikke særlig imponert over Møteplassen, håpløst system. Jeg trodde det var flere funksjoner man fikk tilgang til når man betalt, og bedre matching, den funksjonen er jo elendig der. Tror jeg skal tusle meg tilbake til sukker. Anonymkode: 2d363...e98
Sandie Skrevet 10. desember 2015 #4 Skrevet 10. desember 2015 Du kan eventuelt legge inn noe kontaktinfo diskret i profilen.Det er egentlig ikke lov men ser mange som gjør det.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #5 Skrevet 10. desember 2015 Du kan eventuelt legge inn noe kontaktinfo diskret i profilen.Det er egentlig ikke lov men ser mange som gjør det.Med så mye rare folk som har sendt meg meldinger der så er det IKKE aktuelt nei! Samme hvor anonymt man kan gjøre det. Har blitt kontaktet av menn som fortsatt er gift feks, og mye annet rart. Og det bare på ei lita uke.Nei, hvis han faktisk ser at han har fått melding av meg (selv om han ikke ser hva som står) så får det være litt opp til han om han ønsker å ta kontakt. Jeg har skrevet ganske mye i profilen og har flere bilder, så han får vite en god del om meg. Jeg skjønner meg ikke på de som skriver 3 setninger i profilen om seg selv og ikke betaler. Hva er da vitsen med å være der inne? Anonymkode: 2d363...e98
Sandie Skrevet 10. desember 2015 #6 Skrevet 10. desember 2015 (endret) Med så mye rare folk som har sendt meg meldinger der så er det IKKE aktuelt nei! Samme hvor anonymt man kan gjøre det. Har blitt kontaktet av menn som fortsatt er gift feks, og mye annet rart. Og det bare på ei lita uke.Nei, hvis han faktisk ser at han har fått melding av meg (selv om han ikke ser hva som står) så får det være litt opp til han om han ønsker å ta kontakt. Jeg har skrevet ganske mye i profilen og har flere bilder, så han får vite en god del om meg. Jeg skjønner meg ikke på de som skriver 3 setninger i profilen om seg selv og ikke betaler. Hva er da vitsen med å være der inne?Anonymkode: 2d363...e98Ja,er enig i at det er mye rart der inne,så skjønner godt at du ikke vil legge ut den type informasjon. Endret 10. desember 2015 av Sandie
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2015 #7 Skrevet 12. desember 2015 Nei,han kan ikke se meldingen fra deg hvis han ikke er VIP selv.Han vil bare kunne se nicket og bildet ditt,så han ser hvem han har fått melding fra men selve meldingen vil være sladdet og påført tekst av typen: (Ditt nick) sendte deg en melding.Bli VIP for å lese hva hun har skrevet. Hvis du har fått svar fra noen uten at du selv var VIP har nok de hatt VIP+ ja.Hvis du sender meldinger til noen som er VIP+ kan de se hele meldingen din og dere kan kommunisere.Det vil si at hvis du oppgraderer ditt medlemskap til VIP+ kan han du nå sendt melding til svare deg,uten at han selv er vip.For noe dritt !!!! Skal aldri registrere meg der , de skal jo BARE suge penger ut av folk jo . Anonymkode: 826dd...8c9
Sandie Skrevet 12. desember 2015 #8 Skrevet 12. desember 2015 For noe dritt !!!! Skal aldri registrere meg der , de skal jo BARE suge penger ut av folk jo . Anonymkode: 826dd...8c9Det er nok det,noen tjener gode penger på dette, men synes det er enda verre på andre datingsider.Match er svindyrt og på Sukker er det et lignende opplegg etter det jeg har skjønt? Tror OKCupid er gratis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå