Gå til innhold

Det bor en kjekk fyr i oppgangen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet ut at det bor en kjekk fyr i oppgangen min. Han virker veldig hyggelig etter å ha hilst/prata med han et par ganger. 

Hvordan approache? :P Det er svært sjelden jeg møter naboene mine i gangen pga. varierende døgnrytme:fnise:

Anonymkode: 3ef5e...5fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilket tidspunkt på dagen møtte du han på? Er dette f.eks tilfeldigvis en fast tid på dagen han vanligvis kommer hjem fra jobb/ skole, så kunne du jo "tilfeldigvis" være på vei ut på denne tiden, og plutselig møter du jo han igjen snart.

Evt får du ringe på hos han og spørre om hjelp til noe (flytte et tungt møbel el.l.) og deretter invitere han med på noe

Anonymkode: 15665...821

• Liker 4
Skrevet

Fiks deg opp og sitt klar ved døren din så smetter du "tilfeldigvis" ut hver gang du hører noen gå i døren.

Etter en stund er du dømt til å møte på han!

• Liker 3
Skrevet

Hvilket tidspunkt på dagen møtte du han på? Er dette f.eks tilfeldigvis en fast tid på dagen han vanligvis kommer hjem fra jobb/ skole, så kunne du jo "tilfeldigvis" være på vei ut på denne tiden, og plutselig møter du jo han igjen snart.

Evt får du ringe på hos han og spørre om hjelp til noe (flytte et tungt møbel el.l.) og deretter invitere han med på noe

Har møtt han på bussen en gang, en gang da jeg var på vei ut døra til butikken og en gang da jeg hang opp ballonger på døra mi i forbindelse med bursdagen min. Ikke noe i forbindelse med jobb eller skole med andre ord.

Hmmm, ja, har faktisk noe tungt jeg kunne trengt hjelp med:fnise: Men gud, pinlig. Vet ikke om jeg tørr... :P

Er det supersnålt og stalkeraktig å legge han til på face, og så starte en uskyldig samtale? :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Har møtt han på bussen en gang, en gang da jeg var på vei ut døra til butikken og en gang da jeg hang opp ballonger på døra mi i forbindelse med bursdagen min. Ikke noe i forbindelse med jobb eller skole med andre ord.

Hmmm, ja, har faktisk noe tungt jeg kunne trengt hjelp med:fnise: Men gud, pinlig. Vet ikke om jeg tørr... :P

Er det supersnålt og stalkeraktig å legge han til på face, og så starte en uskyldig samtale? :fnise:

Da ville jeg heller ringt på til han og invitert han med på noe som du tror han kan like og som du selv liker

• Liker 2
Skrevet

Da ville jeg heller ringt på til han og invitert han med på noe som du tror han kan like og som du selv liker

Men jeg aner jo ikke hva han liker :P Utenom fotball utifra facebookprofilen hans.

Og hva om han faktisk har dame? Eller er homofil? *tarsorgenepåforskudd*

• Liker 1
Skrevet

Men jeg aner jo ikke hva han liker :P Utenom fotball utifra facebookprofilen hans.

Og hva om han faktisk har dame? Eller er homofil? *tarsorgenepåforskudd*

Foreslå å gå på fotball-pub og se laget hans spille neste gang det er kamp? (det er kanskje lenge til? og derfor kanskje en dårlig ide)

Dere har jo allerede snakket litt sammen, så det går nok helt fint å fortsette å snakke sammen.

Det kan jo hende, som du sier, at han har dame. Det tunge møbelet kan nok bli en fin løsning for å få snakket nærmere med han. Spør han da om han liker ...(mat), og spør om han vil bli med ut og spise på lørdag

• Liker 2
Skrevet

Æsj, trolig funnet ut at han har dame :(

Skrevet

Æsj, trolig funnet ut at han har dame :(

hvordan?

Skrevet

hvordan?

Fant twitterprofilen hans og er ei dame som han "skriver" med der. Hjerter, var på ferie sammen i sommer etc.

Skrevet

Nevermind, fant han nettopp på tinder:fnise: nå spørs det om det blir noe match da...

Skrevet

Hva med å bake noe, og tilfeldigvis finne ut at du mangler to egg?😇 Etter butikkens stengetid, selvfølgelig 👹 Så må han selvfølgelig få en liten smakebit når du er ferdig, ettersom han va så snill å "låne" deg egg 👸🍰 🙇og vips 💑

Anonymkode: 44f2c...2d8

• Liker 1
Skrevet

Nevermind, fant han nettopp på tinder:fnise: nå spørs det om det blir noe match da...

Ble det match?

Anonymkode: 77113...85e

Skrevet

Ble det match?

Anonymkode: 77113...85e

Ikke enda :( 

Skrevet

Fiks deg opp og sitt klar ved døren din så smetter du "tilfeldigvis" ut hver gang du hører noen gå i døren.

Etter en stund er du dømt til å møte på han!

Sjukt creepy og ikke særlig friskt. 

• Liker 1
Skrevet

Sjukt creepy og ikke særlig friskt. 

Så sjukt creepy er det vel strengt tatt ikke. Vil heller ikke si det på noen måte ikke er "friskt".

Hun spurte hvordan å møte på han, vel det er en fin måte å måte på han. Hun snoker ikke rundt i oppgangen til en fremmed mann liksom, det er jo naboen :rolleyes:

Skrevet

Så sjukt creepy er det vel strengt tatt ikke. Vil heller ikke si det på noen måte ikke er "friskt".

Hun spurte hvordan å møte på han, vel det er en fin måte å måte på han. Hun snoker ikke rundt i oppgangen til en fremmed mann liksom, det er jo naboen :rolleyes:

Det er ikke normalt å stalke folk eller sitte i gangen sin dagen lang fullstendig dollet opp for så å sprette ut døra så fort et mannebein går forbi.

Det oser av desperasjon og sinnsykdom lang vei. Lukter det helt hit, og det stinker bat shit crazy.

Skrevet (endret)

Det flyttet nettopp ut en sexy fyr fra bygget mitt.

Endret av O.G.
Gjest incognita
Skrevet

Det flyttet netopp ut en sexy fyr fra bygget mitt.

Mistenker du at det er han som har flyttet inn hos TS?

Skrevet

Mistenker du at det er han som har flyttet inn hos TS?

Er det ham, så blir jeg livredd faktisk. For så liten har verden ikke lov til å være. Pinadø.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...