AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #1 Skrevet 10. desember 2015 Er det vanlig at ene gutten slikker jenta ren etter trekant? At den ene gutten er dominant og andre submissiv? Bare vært med på en trekant og der skjedde dette. Jeg kom inni og andre slikket jenta ren til slutt. Jenta dominerte han til å gjøre det. Jeg var den som fikk lov å sprute inni henne. Han andre måtte slikke henne ren til slutt. Hun var dominant og en del eldre enn oss da, hehe. Anonymkode: 00bd6...217
Gjest Herr Heftig Skrevet 10. desember 2015 #2 Skrevet 10. desember 2015 MMF-trekanter er feil uansett hvordan de gjøres.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #3 Skrevet 10. desember 2015 MMF-trekanter er feil uansett hvordan de gjøres.På hvilken måte da?Hvis dama er domiant og eldre og har mere autoritet, har man så mye man skulle sagt da? Anonymkode: 00bd6...217 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #4 Skrevet 10. desember 2015 På hvilken måte da?Hvis dama er domiant og eldre og har mere autoritet, har man så mye man skulle sagt da? Anonymkode: 00bd6...217Disse -smileyene i hvert av dine innlegg får deg til å fremstå som femi. Noe sier meg at dette er en runketråd og dette er en sterk fantasi som du har. Anonymkode: f1221...4e4 5
ChristianOslo Skrevet 10. desember 2015 #5 Skrevet 10. desember 2015 Er kjemien den rette og man er enn en frisinnet mann som meg så hadde jeg uten tvil slikket henne ren.Men selvfølgelig så må kjemien riktig og man må ha møtes noen ganger men det er min erfaring.HAdde jeg fått sjansen så hadde jeg uten tvil gjort det igjen 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #6 Skrevet 11. desember 2015 MMF-trekanter er feil uansett hvordan de gjøres.FFM blir også alltid feil, så da er vel alle trekanter fæle da Anonymkode: 53173...f86 4
Gjest Herr Heftig Skrevet 11. desember 2015 #7 Skrevet 11. desember 2015 FFM blir også alltid feil, så da er vel alle trekanter fæle daAnonymkode: 53173...f86FFF
Smookiekins Skrevet 11. desember 2015 #8 Skrevet 11. desember 2015 Jeg tror ikke det er vanlig praksis nei... Aldri om jeg ville latt en mann slikke meg etter han har kommet inni meg.. Kan ikke skjønne hvem som vil gjøre dette når en ANNEN har kommet i jenta heller... 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2015 #9 Skrevet 12. desember 2015 MMF-trekanter er feil uansett hvordan de gjøres.ehh nei. Så langt unna feil som det går an 😁👌👌👌 det er ikke annet enn deilig! Anonymkode: 4b1b3...1b7 3
eksentrisk Skrevet 13. desember 2015 #10 Skrevet 13. desember 2015 ehh nei. Så langt unna feil som det går an 😁👌👌👌 det er ikke annet enn deilig!Anonymkode: 4b1b3...1b7Er du gutt eller jente?
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #11 Skrevet 13. desember 2015 ehh nei. Så langt unna feil som det går an 😁👌👌👌 det er ikke annet enn deilig!Anonymkode: 4b1b3...1b7Enig! At ene mannen skikket meg ren er intet mindre enn fantastisk. MMF er utrolig deilig. Som kvinne elsker jeg pi...sa to er enda bedre. Noe jeg unner de som kan og vil. Motsatte FFM hadde fatt meg til spy og lagt inn. Altfor mange henger som lar seg overtake til det og som angrer inderlig. Som hetero kvinne er det mannskropp og pikk som gjelder!-:) Anonymkode: f9d09...f5d 3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #12 Skrevet 13. desember 2015 Er du gutt eller jente?jeg er jente. :) Anonymkode: 4b1b3...1b7
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #13 Skrevet 13. desember 2015 Enig! At ene mannen skikket meg ren er intet mindre enn fantastisk. MMF er utrolig deilig. Som kvinne elsker jeg pi...sa to er enda bedre. Noe jeg unner de som kan og vil. Motsatte FFM hadde fatt meg til spy og lagt inn. Altfor mange henger som lar seg overtake til det og som angrer inderlig. Som hetero kvinne er det mannskropp og pikk som gjelder!-:)Anonymkode: f9d09...f5dhar prøvd FFM også, med en venninne og en kompis. Var greit, men ga meg ingenting annet enn litt spenning. To menn er det ingenting søm kan måle seg med. Hadde lett gjort det enda en gang. ☺️ Anonymkode: 4b1b3...1b7 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #14 Skrevet 14. desember 2015 Jeg tror ikke det er vanlig praksis nei... Aldri om jeg ville latt en mann slikke meg etter han har kommet inni meg.. Kan ikke skjønne hvem som vil gjøre dette når en ANNEN har kommet i jenta heller... Handler ikke om han vil, hvis den ene mannen er dominant og sier at han må slikke henne ren, så må han bare adlyde ordre Eller hvis ene gutten er passiv og bare får sitte å se på mens han runker. Så lar dama han slikke henne til slutt. Han må jo få lov å smake han også, hehe. Anonymkode: 00bd6...217
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #15 Skrevet 14. desember 2015 Jeg pleier å knulle den andre gutten som ligger på rygg mens han slikker jenta som sitter på ansiktet hans også kliner jeg og jenta. Anonymkode: 3abde...ed4 1
Gjest 100%naturlig Skrevet 14. desember 2015 #16 Skrevet 14. desember 2015 Jeg pleier å knulle den andre gutten som ligger på rygg mens han slikker jenta som sitter på ansiktet hans også kliner jeg og jenta.Anonymkode: 3abde...ed4Hørtes digg ut, vært gutten som har fått opplevd å bli pult sånn. Fikk helt syyk orgasme☺.
Meline37 Skrevet 14. desember 2015 #17 Skrevet 14. desember 2015 (endret) Er det vanlig at ene gutten slikker jenta ren etter trekant? At den ene gutten er dominant og andre submissiv? Bare vært med på en trekant og der skjedde dette. Jeg kom inni og andre slikket jenta ren til slutt. Jenta dominerte han til å gjøre det. Jeg var den som fikk lov å sprute inni henne. Han andre måtte slikke henne ren til slutt. Hun var dominant og en del eldre enn oss da, hehe.Anonymkode: 00bd6...217Jeg må være ærlig, og si at jeg tenner litt på trekant-tanken. Gjorde du dette med kjæresten din eller to venner? Husker at en som jeg var fuckfriend med, foreslo å ha trekant. Men da var det to jenter og en gutt. Jeg synes det var spennende tanke. Vi gjorde det ikke, men jeg har fantasert om det. Men problemet er legningene... Jeg er hetrofil og vil ikke røre det andre kjønn. Men jeg tenner på at en mann knuller to damer samtidig. Og at han er dominant, og jentene underdannige. Det er opphissende. Hvis en gutt skal slikke en jente ren etter trekant, så må han vel være bifil? Endret 14. desember 2015 av Meline37
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #18 Skrevet 27. desember 2015 Hadde 2 kompiser inne i meg samtidig. foran altså. Så kom han ene. Han andre ble så opphisset at vi begge bare måtte slikke opp det som var. Etterpå delte den siste også. Så mye sperma, og ingen var redd hverandre. Noe timer pause, så var det på han igjen. Digg å se en gutt som suger en annen gutt, også. Anonymkode: 7d089...0cc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå