Gå til innhold

Kunstnegler


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

På onsdag skal jeg sette på negler.

Men jeg er i tvil om jeg vil ha franske tipper eller helt vanlige. Hva er penest egentlig?

Jeg har aldri sett noen med vanlige, men innbilder meg at det ser mest naturlig ut?

Har hatt fransk før, og syns vel egentlig at det bare ser fake ut egentlig. Er litt delt på det.

Jeg er lei av mine egne, skjøre negler. Vil ha litt feminie hender. Men ikke veldig lange negler.

Naturlige settes de på på samme måte som fransk?

Akryl er vel det som tåler mest?

Tips takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Genevieve

Jeg synes fransk manikyr er det mest delikate. Når det gjelder hva som er mest holdbart så synes jeg at tipper fungerer best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Bruker de tipper når de setter naturlige negler å?

Sis jeg vurderte dette (mange år siden), så limte de på hele negler. Og det vil jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde naturlige tupper, og hvis jeg ønsket hvite tupper en dag la jeg en fransk lakk. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg hadde naturlige tupper' date=' og hvis jeg ønsket hvite tupper en dag la jeg en fransk lakk. Enkelt og greit.[/quote']

Skulle jeg lagt kunstnegler i dag hadde jeg gjort det samme. Da jeg gikk med slike fikk jeg oftest lagt hvit tupp, men problemet er at den vokser raskt ut av "skillet" mellom negl og hud om dere skjønner. Det kan du lettere ordne med lakk.. (Selv elsker jeg fransk manikyr og bruker det nesten daglig, legger det kjapt selv, bare en treningssak).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 99% sikker på at alle negledesignere i dag kun bruker tipper (evnt. støper) negler - ingen som setter på hele negler (lik f.eks de du får kjøpt på HM osv)...

Jeg er selv nesten ferdig utdannet negledesigner (ABC for nails) - og de tippene vi bruker ser veldig naturlige ut - også når dine negler vokser ut under...

Så m.a.o ville jeg nok gått for naturlige negler - og heller lakkert fransk når du evnt ønsker det...

Lykke til i allefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt kunst negler i 15 år og foretrekker "vanlige". Legger heller lakk med fransk hvis jeg vil ha det. De franske er ikke pene når de vokser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt kunst negler i 15 år og foretrekker "vanlige". Legger heller lakk med fransk hvis jeg vil ha det. De franske er ikke pene når de vokser ut.

Synes også at dette er penest!

Klems Charmina (som har sine egne negler)

:babyjente: 37 dager til termin :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som er penest er en smakssak.

Om bare er lei dine egne skjøre negler, kan du få lagt en forsterkning på oppå, det ser mest naturlig ut også.

Da legges acrylen over hele neglen, og du kan beholde din naturlige lengde uten bruk av tipp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en stund med kunstnegler sluttet jeg å bite negler, så nå har jeg naturlig lange negler! Det er billigere iallfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for svar dere!

Da har jeg bestemt meg.

Det blir vanlige negler på meg i morgen. Ikke fransk.

Et bra valg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...