Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte jeg kanskje skulle bli litt religiøs, hva er den enkleste religionen? Ikke foreslå ateisme, den forstår jeg ikke og de har ikke noe skikkelig samhold. Jeg vil ha en koselig religion med attraktive unge mennesker som er suksessfull.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med scientologi? Du finner vel neppe noe enklere enn det?

• Liker 1
Skrevet

Hva med scientologi? Du finner vel neppe noe enklere enn det?

Åh? Kan du gi meg en kort innføring i deres trosbekjennelse og måten man konverterer? 

Skrevet

Jødedommen da? De har et godt rykte på seg ang suksess og penger, og iom at katolikkene, jødene og kristendommen deler bøker vil den helt sikkert være lettere å sette seg inn i.

Jeg selv synes Zoroastrisme høres fasinerende ut; gode tanker, gode ord og  gode handlinger som fundament. + den religionen er vel en av de eldste i verden (de er uenige om NÅR den begynte). Fleste andre religioner har skrevet om Zoroastrisme i sine bøker og har til og med blitt nevnt fra våre kjente filosofer fra hellas.

Anonymkode: f45ad...4f8

Skrevet

Jødedommen da? De har et godt rykte på seg ang suksess og penger, og iom at katolikkene, jødene og kristendommen deler bøker vil den helt sikkert være lettere å sette seg inn i.

Jeg selv synes Zoroastrisme høres fasinerende ut; gode tanker, gode ord og  gode handlinger som fundament. + den religionen er vel en av de eldste i verden (de er uenige om NÅR den begynte). Fleste andre religioner har skrevet om Zoroastrisme i sine bøker og har til og med blitt nevnt fra våre kjente filosofer fra hellas.

De tilber et bilmerke, det var jo kult.

Skrevet

Hvorfor ikke ha sine egen tro.

Skrevet

Hvorfor ikke ha sine egen tro.

På hva da? Jeg har soliptisk tro.

Skrevet

Må man omskjæres da? Hvis det er en ting jeg er fornøyd med i livet er det at kjønnsorganet mitt er intakt.

Gjest Badebuksa
Skrevet

Materialisme? Kanskje ikke så koselig, men.. Mange unge mennesker! Som tilber kjøpesentere.

Skrevet

Godhet :) 

Anonymkode: 07a2b...ab4

• Liker 1
Skrevet (endret)

På hva da? 

Det du tror på. Behøver ikke være en bestemt religion. Etter min mening har de fleste religioner noe jeg er enig i og noe jeg er uenig i. Jeg tror på det som er veiktig for meg. Jeg har tro på at man får det best med oss selv hvis vi unner andre det beste.

Man behøver ikke være noe spesielt annet enn å finne kjærligheten i oss selv og være oss selv. Det er forresten noe veldig spesielt.

Godhet :) 

Anonymkode: 07a2b...ab4

Det var en fint svar.

Endret av Berit
Skrevet

De tilber et bilmerke, det var jo kult.

Les hva guden de tilber heter høyt og le høyt. :skratte:

Må man omskjæres da? Hvis det er en ting jeg er fornøyd med i livet er det at kjønnsorganet mitt er intakt.

Tviler på at de ber om å se på snoppen din. :fnise: 
Det er jo ikke hensynsmessig med omskjæring med mindre du sliter med trang forhud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...