ajarRun Skrevet 9. desember 2015 #1 Skrevet 9. desember 2015 Jeg tenkte jeg kanskje skulle bli litt religiøs, hva er den enkleste religionen? Ikke foreslå ateisme, den forstår jeg ikke og de har ikke noe skikkelig samhold. Jeg vil ha en koselig religion med attraktive unge mennesker som er suksessfull.
visp Skrevet 9. desember 2015 #2 Skrevet 9. desember 2015 Hva med scientologi? Du finner vel neppe noe enklere enn det? 1
ajarRun Skrevet 9. desember 2015 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2015 Hva med scientologi? Du finner vel neppe noe enklere enn det?Åh? Kan du gi meg en kort innføring i deres trosbekjennelse og måten man konverterer?
Pawn Hearts Skrevet 9. desember 2015 #4 Skrevet 9. desember 2015 Jeg vet ikke hvor innviklet pastafarianismen er, men du kan jo sjekke det selv:https://en.wikipedia.org/wiki/Flying_Spaghetti_Monsterhttp://www.venganza.org/
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #6 Skrevet 10. desember 2015 Jødedommen da? De har et godt rykte på seg ang suksess og penger, og iom at katolikkene, jødene og kristendommen deler bøker vil den helt sikkert være lettere å sette seg inn i.Jeg selv synes Zoroastrisme høres fasinerende ut; gode tanker, gode ord og gode handlinger som fundament. + den religionen er vel en av de eldste i verden (de er uenige om NÅR den begynte). Fleste andre religioner har skrevet om Zoroastrisme i sine bøker og har til og med blitt nevnt fra våre kjente filosofer fra hellas. Anonymkode: f45ad...4f8
Lutetium 71 Skrevet 10. desember 2015 #7 Skrevet 10. desember 2015 Jødedommen da? De har et godt rykte på seg ang suksess og penger, og iom at katolikkene, jødene og kristendommen deler bøker vil den helt sikkert være lettere å sette seg inn i.Jeg selv synes Zoroastrisme høres fasinerende ut; gode tanker, gode ord og gode handlinger som fundament. + den religionen er vel en av de eldste i verden (de er uenige om NÅR den begynte). Fleste andre religioner har skrevet om Zoroastrisme i sine bøker og har til og med blitt nevnt fra våre kjente filosofer fra hellas.Anonymkode: f45ad...4f8De tilber et bilmerke, det var jo kult.
ajarRun Skrevet 10. desember 2015 Forfatter #9 Skrevet 10. desember 2015 Hvorfor ikke ha sine egen tro.På hva da? Jeg har soliptisk tro.
ajarRun Skrevet 10. desember 2015 Forfatter #10 Skrevet 10. desember 2015 Jødedommen da? De har et godt rykte på seg ang suksess og penger, og iom at katolikkene, jødene og kristendommen deler bøker vil den helt sikkert være lettere å sette seg inn i.Jeg selv synes Zoroastrisme høres fasinerende ut; gode tanker, gode ord og gode handlinger som fundament. + den religionen er vel en av de eldste i verden (de er uenige om NÅR den begynte). Fleste andre religioner har skrevet om Zoroastrisme i sine bøker og har til og med blitt nevnt fra våre kjente filosofer fra hellas.Anonymkode: f45ad...4f8Må man omskjæres da? Hvis det er en ting jeg er fornøyd med i livet er det at kjønnsorganet mitt er intakt.
Gjest Badebuksa Skrevet 10. desember 2015 #11 Skrevet 10. desember 2015 Materialisme? Kanskje ikke så koselig, men.. Mange unge mennesker! Som tilber kjøpesentere.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #12 Skrevet 10. desember 2015 Godhet Anonymkode: 07a2b...ab4 1
Berit Skrevet 10. desember 2015 #13 Skrevet 10. desember 2015 (endret) På hva da? Det du tror på. Behøver ikke være en bestemt religion. Etter min mening har de fleste religioner noe jeg er enig i og noe jeg er uenig i. Jeg tror på det som er veiktig for meg. Jeg har tro på at man får det best med oss selv hvis vi unner andre det beste. Man behøver ikke være noe spesielt annet enn å finne kjærligheten i oss selv og være oss selv. Det er forresten noe veldig spesielt. Godhet Anonymkode: 07a2b...ab4Det var en fint svar. Endret 10. desember 2015 av Berit
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #14 Skrevet 11. desember 2015 De tilber et bilmerke, det var jo kult.Les hva guden de tilber heter høyt og le høyt. Må man omskjæres da? Hvis det er en ting jeg er fornøyd med i livet er det at kjønnsorganet mitt er intakt.Tviler på at de ber om å se på snoppen din. Det er jo ikke hensynsmessig med omskjæring med mindre du sliter med trang forhud. Anonymkode: f45ad...4f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå