Gå til innhold

Til dere som bor i Oslo, blir dere ofte irritert på folk som gjør dere ukomfortable?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Av og til så blir jeg litt irritert når jeg ikke får lov til å trene for meg selv når jeg er på treningssenteret eller få lov til å gå i mine egne tanker når jeg er ute å går, før det enten er noen som stirrer på meg eller skal tøffe seg på en eller annen måte slik at jeg føler meg ukomfortabel. Jeg er dritt lei oppførselen til mange folk i Oslo, er det flere som føler det samme? Og synes dere det er riktig å vise at man blir litt irritert, som å feks stirre tilbake eller å si til deg selv at du er bedre enn dem og oppføre deg deretter (rette opp kroppsholdningen og sette nesen i sky osv) ?

Anonymkode: 35c6d...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stirre? Tror du har større problem enn dem. Drit i hvor (du tror) de har øynene sine, og tren i vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke en gang merket noe :P Kanskje jeg ikke helt skjønner hva du mener? Hva er det folk gjør som er så irriterende? Hva mener du med at folk skal tøffe seg for deg når du er ute og går?

Hehe, er jeg helt noob som ikke har sett noe av dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier lett i fra til folk som gir meg uønsket oppmerksomhet på treningssenteret. De slipper man jo ikke unna ( man er jo der en stund når man trener) folk på gata eller kollektiv trafikk gidder jeg ikke å bry meg med, det er jo ikke så lang tid jeg er nødt til å tilbringe med de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ikke på treningssenter ene og alene av den grunn at jeg syns det er for mange som stirrer der, griser og uhøflige !

På gata så lar jeg meg sjeldent irritere, fordi jeg stort sett glaner ned i bakken og derfor ikke får med meg hva andre rundt meg gjør eller glor på .

Anonymkode: c4428...746

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ikke på treningssenter ene og alene av den grunn at jeg syns det er for mange som stirrer der, griser og uhøflige !

På gata så lar jeg meg sjeldent irritere, fordi jeg stort sett glaner ned i bakken og derfor ikke får med meg hva andre rundt meg gjør eller glor på .

Anonymkode: c4428...746

Treningssenterene er fylt med idioter...... og det er mange idioter rundt om i oslo når man går ute også.

Anonymkode: 35c6d...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har heller aldri opplevd det du beskriver TS.

Jeg ser folk i øynene og smiler. Enten jeg trener eller møter blikk på gaten.

Folk i Oslo er generelt sett stort sett veldig trivelige, - og jeg møter absolutt alle lag av befolkningen i forbindelse med jobben min så jeg snakker ikke om et spesielt sjikt av Oslos mangfoldige befolkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Unnskyld,men dette var et litt rart innlegg Ts,for er du ute blant folk,så kan du vel strengt tatt ikke forvente å "gå i egne tanker"uten å bli "forstyrret"?? Det er jo ikke sånn at folk plager deg med vilje.. Og i Oslo? Trives utrolig godt der,og syns de aller fleste bare er hyggelige! Gleder meg hver gang jeg skal være der jeg. Men nå vet jeg ikke med treningssenter,er ikke der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Kan ikke si jeg opplever det samme.

Det virker som du trenger tid for deg selv. Men når du er ute blant andre byr dette på vanskeligheter. Når andre nærmer seg deg oppleves dette som en personlig invasjon av din plass. 
Forsøk å roe deg med faktum: De stirrer ikke, de tar ikke plass. Det bare føles slik. 

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Aldri vært et problem, unntatt når jeg er alene ute på byen og klokka begynner å nærme seg tre, men da gidder jeg virkelig ikke bry meg :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...