Gå til innhold

Lite venner.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! jeg er en jente på snart 20 år fra Trondheim, er egentlig veldig sosial av meg, men de få vennen jeg har sitter hjemme i helgene å ruser seg, jeg bruker verken narkotika eller alkohol, og da er det ingen som gidder å være med meg fordi jeg er ikke kul nok.. 

Jeg trenger noen å finne på noe med, noen å snakke med om gode ting, har kjæreste men vil ikke legge alt på han heller.. 

Mine interesser er, sminke, tatoveringer, sitt på kafe, vær sosial, se tv, lag mat, gå tur. Er blid og hyggelig :) 

Anonymkode: 20549...aa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååh, dumt at vi ikke bor nærmere! Er 19 og elsker sminke og tatoveringer, kafebesøk, se tvserier med god mat. Har heller ikke noe særlig venner fordi nesten alle har flytta eller slått seg til ro med sitt. Men du får ha lykke til :) 

Anonymkode: 6b582...935

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, dumt at vi ikke bor nærmere! Er 19 og elsker sminke og tatoveringer, kafebesøk, se tvserier med god mat. Har heller ikke noe særlig venner fordi nesten alle har flytta eller slått seg til ro med sitt. Men du får ha lykke til :) 

Anonymkode: 6b582...935

Kor dumt :( 
takk, og du får ha lykke til du også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! jeg er en jente på snart 20 år fra Trondheim, er egentlig veldig sosial av meg, men de få vennen jeg har sitter hjemme i helgene å ruser seg, jeg bruker verken narkotika eller alkohol, og da er det ingen som gidder å være med meg fordi jeg er ikke kul nok.. 

Jeg trenger noen å finne på noe med, noen å snakke med om gode ting, har kjæreste men vil ikke legge alt på han heller.. 

Mine interesser er, sminke, tatoveringer, sitt på kafe, vær sosial, se tv, lag mat, gå tur. Er blid og hyggelig :) 

Dårlige venner! Finn deg nye. Finnes mange folk som ikke ruser seg, som du garantert har mer til felles med enn disse dopvrakene. 

Anonymkode: ac9c2...bf2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står det så dårlig til med unge trøndere? Vanskelig å finne folk som ikke sitter hjemme og ruser seg i helga? Det nekter jeg å tro. Oppsøk en aktivitetsklubb eller noe. 

Anonymkode: ac9c2...bf2

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...