AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #1 Del Skrevet 9. desember 2015 Hei! jeg er en jente på snart 20 år fra Trondheim, er egentlig veldig sosial av meg, men de få vennen jeg har sitter hjemme i helgene å ruser seg, jeg bruker verken narkotika eller alkohol, og da er det ingen som gidder å være med meg fordi jeg er ikke kul nok.. Jeg trenger noen å finne på noe med, noen å snakke med om gode ting, har kjæreste men vil ikke legge alt på han heller.. Mine interesser er, sminke, tatoveringer, sitt på kafe, vær sosial, se tv, lag mat, gå tur. Er blid og hyggelig Anonymkode: 20549...aa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #2 Del Skrevet 9. desember 2015 Åååh, dumt at vi ikke bor nærmere! Er 19 og elsker sminke og tatoveringer, kafebesøk, se tvserier med god mat. Har heller ikke noe særlig venner fordi nesten alle har flytta eller slått seg til ro med sitt. Men du får ha lykke til Anonymkode: 6b582...935 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #3 Del Skrevet 9. desember 2015 Åååh, dumt at vi ikke bor nærmere! Er 19 og elsker sminke og tatoveringer, kafebesøk, se tvserier med god mat. Har heller ikke noe særlig venner fordi nesten alle har flytta eller slått seg til ro med sitt. Men du får ha lykke til Anonymkode: 6b582...935Kor dumt takk, og du får ha lykke til du også Anonymkode: 20549...aa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #4 Del Skrevet 9. desember 2015 Hei! jeg er en jente på snart 20 år fra Trondheim, er egentlig veldig sosial av meg, men de få vennen jeg har sitter hjemme i helgene å ruser seg, jeg bruker verken narkotika eller alkohol, og da er det ingen som gidder å være med meg fordi jeg er ikke kul nok.. Jeg trenger noen å finne på noe med, noen å snakke med om gode ting, har kjæreste men vil ikke legge alt på han heller.. Mine interesser er, sminke, tatoveringer, sitt på kafe, vær sosial, se tv, lag mat, gå tur. Er blid og hyggelig Anonymkode: 20549...aa7Dårlige venner! Finn deg nye. Finnes mange folk som ikke ruser seg, som du garantert har mer til felles med enn disse dopvrakene. Anonymkode: ac9c2...bf2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #5 Del Skrevet 9. desember 2015 (endret) Står det så dårlig til med unge trøndere? Vanskelig å finne folk som ikke sitter hjemme og ruser seg i helga? Det nekter jeg å tro. Oppsøk en aktivitetsklubb eller noe. Anonymkode: ac9c2...bf2 Endret 10. desember 2015 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #6 Del Skrevet 9. desember 2015 Bli med i grupppa "venninder <3 " på facebook Anonymkode: f3b22...591 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 10. desember 2015 #7 Del Skrevet 10. desember 2015 Tråden ryddet for innleg skrevet på dialekt. Minner også på at om man søker etter venner, kan man lage en tråd på Personlige meldinger forumet: http://forum.kvinneguiden.no/forum/13-personlige-meldinger/ Bond, forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå