Gå til innhold

Mulig å bygge et vanlig hus på 150 kvm for 3 mill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har bygget hus? Si at man har tomt, men ellers må kjøpe "alt" - altså tilpasning av tomt, vanntilkobling, bygging av huset inkl alt innvendig, grunnmur og absolutt alt.

Hva koster et "helt vanlig hus" med ordinær standard å bygge?

Jada, vet at dette sikkert er som å spørre hvor stor er en ball eller hvor lang er en tråd, men vil gjerne høre fra folk uansett.

Ser for meg at "et helt vanlig hus" som passer meg er noe av "ordinær standard", med 2 bad, +/-150 kvm, 3 soverom, kjøkken, stue og litt bod-/lagringsplass. Og med uteplass, som platting, veranda e.l.

Skrevet

Jeg og kjæresten min skal bygge hus nå.

Har man tomt fra før, så er det sikkert ikke vanskelig å bygge hus for rundt 3 mill...

Vi kommer til å bygge for rundt 4 mill, helt standard hus, med 4 soverom, 2 bad, vaskerom osv. 

Dette er element hus fra ICE-Hus.  Vi har valgt å ikke ha loftstue men heller ett 4 soverom. 

Vi måtte kjøpe tomt i tillegg som ikke var så veldig billig. 

Anonymkode: e6145...1c7

Skrevet

Jeg og kjæresten min skal bygge hus nå.

Har man tomt fra før, så er det sikkert ikke vanskelig å bygge hus for rundt 3 mill...

Vi kommer til å bygge for rundt 4 mill, helt standard hus, med 4 soverom, 2 bad, vaskerom osv. 

Dette er element hus fra ICE-Hus.  Vi har valgt å ikke ha loftstue men heller ett 4 soverom. 

Vi måtte kjøpe tomt i tillegg som ikke var så veldig billig. 

Anonymkode: e6145...1c7

Takk for svar.

Var "alt man må gjøre med tomta for å gjøre klart for husbygging" inkludert i de 4? Sånn som å planere, eller sprenge, eller lage hage osv.. (ja jeg vet ikke helt hva det heter engang)

Skrevet

Undersøk Polen, eller norsk entreprenør som leverer hus fra Polen. MYE billigere og bra!

Anonymkode: 3c678...d48

Skrevet

Undersøk Polen, eller norsk entreprenør som leverer hus fra Polen. MYE billigere og bra!

Anonymkode: 3c678...d48

Har du tilfeldigvis tips om en konkret entreprenør du da tenker på? Har googlet og bestilt kataloger med priser, fått noen, men det er vanskelig å sette seg inn i alt som er / ikke er inkludert, sammenligne osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...