NuckingFutz Skrevet 10. desember 2015 #41 Del Skrevet 10. desember 2015 JACK NICKHOLSON Ryan Reynolds Ben Affleck Tobey Maguire Dianne Keaton Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maya86 Skrevet 10. desember 2015 #42 Del Skrevet 10. desember 2015 Johnny Depp. Takler ikke fyren, klarer ikke se filmene eller noe med han i. Blir irritert langt inn i sjela. Ikke noen spesiell grunn, har bare alltid vært sånn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #43 Del Skrevet 10. desember 2015 Kirsten Dunst er den verste!!!!! Anonymkode: 0adfd...cc7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 11. desember 2015 #44 Del Skrevet 11. desember 2015 Jeg kan tilføye Julia Roberts (overrated), Tom Hanks og Tom Cruise. Liker heller ikke noen av filmene til Robin Williams. Jeg klarer heller ikke se at det er noen ekstra gode kvalifikasjoner hos Angelina Jolie eller Brad Pitt heller. Det finnes mange kvalitetsskuespillere der ute, som er langt mindre profilert enn disse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 11. desember 2015 #45 Del Skrevet 11. desember 2015 Bill Murray (?) og Jim Carrey.Dustin Hoffman er nok god, men takler ham ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. desember 2015 #46 Del Skrevet 12. desember 2015 Jeg misliker ikke skuespillere. Men jeg kan mislike karakterer som skuespilleren spiller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten29 Skrevet 12. desember 2015 #47 Del Skrevet 12. desember 2015 Samme som over, karakterene jeg reagerer på- Adam Sandler er et eksempel her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haugenjenta Skrevet 12. desember 2015 #48 Del Skrevet 12. desember 2015 Tom Cruise. Jeg klarer ham bare ikke! Sånn utover det kan jeg tåle de fleste,kommer an på rollen de har, alt er selvfølgelig ikke like bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofw Skrevet 12. desember 2015 #49 Del Skrevet 12. desember 2015 Adam Sandler, går rundt med det sleske gliset sitt.Sandra Bullock, mannekvinne!Matthew McCognahey (vet ikke hvordan det skives), usexy fyr, skjønner ikke greia med han.Malin Åkerman, hjelp for en talentløs dame!Kristen Stewart, her snakker vi virkelig kun ett ansiktsuttrykk!Kevin Bacon, liker'n ikke, vet ikke hvorfor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra. Skrevet 13. desember 2015 #50 Del Skrevet 13. desember 2015 Styrer unna filmer med Adam Sandler. Heller ikke veldig glad i Sandra Bullock og Tom Cruise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #51 Del Skrevet 13. desember 2015 Jeg styrer ikke unna noen. Det er flere filmer jeg ikke ser på grunn av filmen i seg selv, historien, sjanger osv. Det er klart, det er en rekke skuespillere som har meninger eller som gjør ting på privaten som jeg ikke liker, men det hender at jeg ser filmer de spiller i like vel. Anonymkode: 81947...e64 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 14. desember 2015 #52 Del Skrevet 14. desember 2015 Jeg styrer ikke unna noen. Det er flere filmer jeg ikke ser på grunn av filmen i seg selv, historien, sjanger osv. Det er klart, det er en rekke skuespillere som har meninger eller som gjør ting på privaten som jeg ikke liker, men det hender at jeg ser filmer de spiller i like vel. Anonymkode: 81947...e64Helt enig. Virker for meg tullete å styre unna f.eks. Mel Gibson eller Tom Cruise fordi de er teite privat. Dette berører jo ikke filmen. Når jeg unngår skuespillere, forfattere eller regisserer er det fordi de gang på gang leverer et håpløst resultat på film, og i og med at det er et begrenset antall timer i døgnet velger jeg heller noen jeg har mer tiltro til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 14. desember 2015 #53 Del Skrevet 14. desember 2015 Problemet mitt med skuespillere blir når de er for kjente. Jeg klarer for eksempel ikke å leve meg inn i en film med Tom Cruise o.l. fordi jeg ser ikke rollen han spiller. Da er det bedre med de kjente skuespillerne som gjennomgår en drastisk forandring for å bli karakteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calleia Skrevet 14. desember 2015 #54 Del Skrevet 14. desember 2015 Etter kult tveserien Nord og Sør fikk jeg et irrasjonelt hat mot skuespilleren David Carradine som varte frem til mannens død i 09. Jeg kune ikke se noe som han medvirket i. Det har roet seg ned, men har en liten agg i meg mot ham fremdeles.Jeg trodde det var bare MEG jeg.. . Han raserte karrièren sin, i mine øyne , med den serien altså.. Hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 14. desember 2015 #55 Del Skrevet 14. desember 2015 Jeg trodde det var bare MEG jeg.. . Han raserte karrièren sin, i mine øyne , med den serien altså.. HahahaNå ja, og det er jo synd egentlig for han var jo meget talentfull skuespiller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #56 Del Skrevet 14. desember 2015 will smith Anonymkode: 67d2b...729 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #57 Del Skrevet 6. januar 2016 Jack Nicholson. Han er bare så stygg, sleezy og ekkel hele fyren. Anonymkode: 97730...565 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Version 2.0 Skrevet 6. januar 2016 #58 Del Skrevet 6. januar 2016 Før jeg leser hele tråden og blir påvirket av de.. Jeg misliker disse skuespillerne: Aksel Hennie Tom Cruise Katherine Heigl Gerard Butler Bruce Willis Adam Sandler Vin Diesel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geno Skrevet 6. januar 2016 #59 Del Skrevet 6. januar 2016 Ingen som jeg kommer på nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solar Nebula Skrevet 8. januar 2016 #60 Del Skrevet 8. januar 2016 Steve Martin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg