Gå til innhold

Hvilke skuespillere misliker du?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Russel Brand!
Takler han ikke... ._.

Også er det jo noen andre skuespillere, kan ikke si at jeg direkte misliker de, men om du har sett de i flere filmer eller serier, så blir de bare den skuespilleren som hører til den serien eller filmen... Som Harry Potter & gjengen der...Eller Supernatural...Buffy...Angel.... Er en grunn for  at jeg ikke klarer å sette meg inn i Bones :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare fordi du ikke liker actionfilmer kan du jo ikke mene at alle disse bare har ett ansiktsuttrykk, litt rart uttrykk i grunn i det hele tatt, ansiktsuttrykkene deres passer jo til rollene, skal de se lei seg ut mens de skyter noen da , men det var en digresjon... Spesielt når du skriver "og andre actionfyrer som jeg ser for meg", det virker jo som om du dømmer alle actionskuespillere på en sjanger du ikke liker. Forøvrig, Arnold i Terminator, spiller jo tross alt en robot

Veel...det er sånn jeg ser akkurat de karene der. De gir meg ingenting. Jeg liker god action med levende skuespillere og ikke folk som har stivnet i en spesiell rolle. Smak og behag etc.  ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chauve-Souris

Veel...det er sånn jeg ser akkurat de karene der. De gir meg ingenting. Jeg liker god action med levende skuespillere og ikke folk som har stivnet i en spesiell rolle. Smak og behag etc.  ;) 

Av nysgjerrighet, hvilke actionfilmer liker du da?

---

En skuespiller som jeg virkelig ikke kan/kunne fordra er Robin Williams, går ikke på selve skuespillerprestasjonen hans, men jeg blir skikkelig uvel av han, aner ikke hvorfor, alle andre ser jo ut til å elske han, men et eller annet ved han gjør at jeg ikke har lyst til å ha noe med han å gjøre på noen som helst måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle skuespillere som er med i såkalte romantiske komedier jevnlig er bannlyst. Spesielt Isla Fisher som la fra seg alt av skuespillerferdigheter etter Home and Away. Liker heller ikke Steve Carrel og gjengen som pleier å være med i hans filmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av nysgjerrighet, hvilke actionfilmer liker du da?

---

En skuespiller som jeg virkelig ikke kan/kunne fordra er Robin Williams, går ikke på selve skuespillerprestasjonen hans, men jeg blir skikkelig uvel av han, aner ikke hvorfor, alle andre ser jo ut til å elske han, men et eller annet ved han gjør at jeg ikke har lyst til å ha noe med han å gjøre på noen som helst måte.

Å, endelig en annen som ikke kan fordra Robin Williams! Jeg klarer ham heller ikke, vet ikke helt hva det er eller hvorfor, men neiiiiiiiiiiiiii. Han var sikkert en bra kar og alt det der, men jeg klarer bare ikke filmer med ham!

Anonymkode: abafd...bcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hockeyfrue

Jim Carrey. Han er så MYE, i tillegg må han være den minst morsomme mannen i hele verden. 

Nicolas Cage. Han er god i Leaving Las Vegas, det skal han ha. Resten av filmene hans unngår jeg som pesten. Både filmene og han er som regel fryktelig dårlige. 

Megan Fox. Altså, hun eier jo ikke skuespillertalent! Hun ser bra ut, men that's it. Jessica Alba passer også inn i kategorien "pen, men uten talent". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, han er jo så søøøøt! :P

Har aldri tenkt på deg som skummel bruker før, men nå begynner jeg å lure :fnise: 

Liker ikke Adam Sandler og Hugh Grant heller. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keira Knightley fordi hun ALLTID bare MÅ ha munnen åpen. Når hun ikke snakker, står hun å måper. Om dette er en måte å virke sexy på, eller om hun bare er sånn, det vet jeg ikke. Irriterende er det i hvertfall. Når jeg ser filmer med henne i får jeg bare såååå lyst å stikke frem handa å dytte haka opp.

Anonymkode: 3dce1...6ca

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri tenkt på deg som skummel bruker før, men nå begynner jeg å lure :fnise: 

Liker ikke Adam Sandler og Hugh Grant heller. 

:laugh: 

:lur:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glenn Close...arrghhh. TaklerTAKLER ikke.                                                                                                                                              

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i mange av dem som er nevnt.

Selv takler jeg ikke Ane Dahl Torp, synes hun er lik i alle roller hun gjør.

Anonymkode: 12a80...1ab

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sandra Bullock..  Og så er jeg egentlig møkk lei disse skuespillerene som liksom skal være så morsomme, som Jim Carrey og Adam Sandler.. bah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jim Carrey, Adam Sandler, Ben Stiller, Tom Cruise Keira Knightley, Jessica Alba, Megan Fox, Pia Tjelta, Ane Dahl Torp

Endret av Salka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adam Sandler, Ane Dahl Torp, Steven Segal og Nicole Kidman. Hun bare hvisker replikkene sine med et lidende ansiktsuttrykk, og det går meg på nervene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keira Knightley fordi hun ALLTID bare MÅ ha munnen åpen. Når hun ikke snakker, står hun å måper. Om dette er en måte å virke sexy på, eller om hun bare er sånn, det vet jeg ikke. Irriterende er det i hvertfall. Når jeg ser filmer med henne i får jeg bare såååå lyst å stikke frem handa å dytte haka opp.

Anonymkode: 3dce1...6ca

Skjønner hva du mener. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...